כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
חלום החג של היו"ר

אריה דרעי הדהים את הנוכחים: "הרב עובדיה התגלה אליי בחלום"

יו"ר ש"ס אריה דרעי סיפר לרבנים בסוכתו כי מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל התגלה אליו בחלום וביקש ממנו בקשה ועוד כמה דברים. הנוכחים במקום היו בהלם וחלקם סירבו להאמין. 'בחדרי חרדים' מפרסם את דבר החלום

אריה דרעי הדהים את הנוכחים: "הרב עובדיה התגלה אליי בחלום"
אריה דרעי היום בסוכתו בהר נוף צילום: מתוך הטוויטר של ישראל כהן

במהלך התכנסות הבוקר (שלישי, ד' דחול המועד סוכות) בסוכתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בשכונת הר נוף בירושלים שם מגיעים כמידי חג לאחר התפילה רבנים ואישי ציבור, חשף דרעי לנוכחים חלום אישי בחול המועד שבו התגלה אליו מורו ורבו מרן הראשון לציון הגר"ע יוסף זצ"ל נשיא מועצת חכמי התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי דרעי סיפר לנוכחים שבלילה הוא לא הרגיש טוב ובקושי נרדם, פתאום הוא ראה לפתע את מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שהתגלה אליו בחלום.

בדבריו לא הרחיב דרעי על מה שאמר לו מרן הרב עובדיה בחלום אלא רק סיפר שאמר לו להקים ישיבה. הנוכחים במקום היו בהלם ודרעי סירב להרחיב עם פרטים נוספים.

האירוע הבוקר היה במעמד ראשי הישיבות הגדולות בירושלים וראשי קהילות האברכים הספרדיים. דרעי סיפר כי בהתחלה חשב שהרב עובדיה מתעלם ממנו אבל אז קיבל אותו בחביבות. הרב עובדיה אמר לו למי להקים את הישיבה אבל הוא לא רצה להרחיב בעוד פרטים.

יהיה מעניין לראות האם דרעי יפתח ישיבה או שלמעשה כבר הקים בצעירותו את עולם התורה הספרדי וכעת רק ימשיך לסייע להקמת ישיבות חדשות.

אריה דרעי הרב עובדיה יוסף סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}