כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
"אירוע הזוי"

הרכב של בנו של בן גביר נפרץ, החשוד הבדואי שוחרר ממעצר

צעיר מהפזורה הבדואית נעצר בחשד לפריצה לרכבו של הבן של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. המחוז הדרומי: "מחלקת התביעות החליטה לשחרר את החשוד וזאת מאחר ומדובר בצעיר נעדר עבר פלילי"

הרכב של בנו של בן גביר נפרץ, החשוד הבדואי שוחרר ממעצר
איתמר בן גביר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

צעיר תושב הפזורה הבדואית נעצר בחשד שפרץ לרכבו של הבן של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, גנב כרטיס אשראי והשתמש בו. המעצר בוצע לפני כשבוע, ומאז הוא כבר הספיק להשתחרר - כך דווח ב"חדשות 12". 

החשוד שוחרר לביתו כמעט ללא תנאים, למעט הפקדה של 5,000 שקלים. הוא תועד כשהוא משתמש בכרטיס האשראי של איילה בן גביר, אשתו של השר לביטחון לאומי. 

עורך דינו, אדיר בן לולו, מסר כי "מרשי מכחיש את המיוחס לו. היום לאחר בחינת הראיות הוחלט לשחררו על ידי התובע בלי תנאים". לחשוד מיוחסות עבירות פריצה לרכב, החזקה של נכס החשוד כגנוב ועבירות נוספות. 

תגובת המחוז הדרומי: "מחלקת התביעות החליטה לשחרר את החשוד וזאת מאחר ומדובר בצעיר נעדר עבר פלילי. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר".

תגובת לשכת השר בן גביר: "ברור מאליו שהשר לא מעורב בחקירות, ודאי לא בחקירה של פריצת רכבה של אשתו. יחד עם זאת, אם לאור מדיניות הפרקליטות משחררים פורץ ללא תנאי, ודאי שמדובר באירוע הזוי שמצריך דין וחשבון מפרקליט המידנה - ואני אומר זאת כנפגע עבירה".

איתמר בן גביר איילה בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}