כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
בוקר סוער

אזעקות הופעלו במוקדים רבים ברחבי הארץ; שברי יירוט נפלו בבני ברק

אזעקות הופעלו הבוקר בערים רבות ברחבי הארץ, ביניהן מודיעין עילית ובני ברק | במד"א עדכנו כי לא התקבלו קריאות בשלב זה על נפגעים | שברי יירוט נפלו בבני ברק, המשטרה פעלה לבודד את הזירה

אזעקות הופעלו במוקדים רבים ברחבי הארץ; שברי יירוט נפלו בבני ברק
שברי יירוט בבני ברק ונפילות באזור מנשה צילום: עפ סעיף 27 א

אזעקות רבות הופעלו הבוקר (שלישי) במוקדים רבים ברחבי הארץ, ביניהם באזור הכרמל, בשרון ובגוש דן. לפי מד"א, בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפגעים. 

היירוטים מעל ב"ב צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

הדי פיצוצים נשמעו במרכז הארץ ויירוטים נצפו בשמי תל אביב וברמת גן. מד"א עדכן דקות לאחר הירי כי לא דווח על נפגעים בגוף. דובר צה"ל עדכן כי זוהו כחמישה שיגורים משטח לבנון למרכז הארץ. מרביתם יורטו, זוהתה נפילה בשטח פתוח. בנוסף, במרחבי הגליל העליון וצפון הגולן זוהו כ-15 שיגורים שחצו משטח לבנון. חלקם יורטו, השאר נפלו בשטחים פתוחים. 

הרסיסים בב"ב צילום: שמעון ברוך

במשטרה עדכנו כי התקבלו קריאות על נפילי חלקי יירוט בבני ברק וכי שוטרים וחבלני המשטרה פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה.

היירוטים מעל ת"א צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

שברי יירוט נפלו גם באזור קיבוץ מעגן מיכאל סמוך לזכרון יעקב. נזק נגרם לכלי רכב חונים ולמבנה מגורים. לא היו נפגעים בגוף, אדם אחד פונה מהמקום לאחר שלקה בחרדה.

נפילת הרסיס בב"ב צילום: מצלמות אבטחה

ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על המטחים ששוגרו כאמור משעות הבוקר המוקדמות, לצפון הארץ, ליהודה ושומרון וגם למרכז. נטען כי המטח האחרון למרכז כוון לבסיס 8200 בגלילות. עוד טענו בחיזבאללה כי אחת הרקטות ששוגרה במהלך הבוקר כוונה לעבר סוללת כיפת ברזל בנירית.

היירוטים מעל קיסריה צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

שיגורים מלחמת חרבות ברזל בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}