כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
ע"י המשפיע הנודע

בחיל ובסילודין: התרת קללות על קבר דוד המלך בחצות הלילה הגדול

המשפיע הנודע הגה"צ רבי יהודא דייטש יוביל מניין של תלמידי חכמים, באמירת כל ספר התהילים על ציונו של נעים זמירות ישראל, דוד המלך זיע"א – בחצות ליל 'הושענא רבא', ליל האושפיזין של דוד המלך – ומיד לאחר מכן ייערך מעמד התרת קללות על ידי עשרה תלמידי חכמים מופלגים • המשפיע גם יחתום על 'שטר התרת קללות'

בחיל ובסילודין: התרת קללות על קבר דוד המלך בחצות הלילה הגדול
קבר דוד המלך. אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מעמד נורא הוד יתקיים בעז"ה בלילה הקדוש ובמסוגל של 'ליל הושענא רבא', בהר ציון, מקום מנוחתו כבוד של נעים זמירות ישראל דוד המלך, בראשותו ובהובלתו של המשפיע הנודע הגה"צ רבי יהודא דייטש שליט"א. 

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

במסגרת המעמד שיתקיים בחצות הלילה יוביל הגר"י דייטש את אמירת כל ספר התהילים מתחילתו ועד סופו על ציונו של דוד מלך ישראל, אשר כידוע חיבר את ספר התהילים. 

מיד לאחר אמירת התהילים יתקיים טקס 'התרת קללות', בהשתתפות מניין של תלמידי חכמים מופלגים, אשר יבטלו את כל הקללות, הארורים, החרמים והאיסורים שהושתו על ראשי עם קדוש, כדי לפטור אותם מכל חובה ואשמה, ולאפשר להם את פתיחת המזל לטובה ולברכה בס"ד, בלילה הגדול והקדוש. 

המעמד כולו יתקיים על ידי שלוחי 'קופת העיר', שכל מגמתם וחפצם, לפעול ישועות ולהשפיע ברכה וטובה על התורמים הקבועים והמזדמנים של 'קופת העיר', הצדקה הטהורה אשר כל גדולי הדור קבעו כי היא הצדקה המהודרת ביותר. 

לאחר התרת הקללות, יחתום המשפיע שליט"א על 'שטר התרת קללות בקבר דוד המלך', בו הוא מעיד בחתימת ידו כי פלוני אשר תרם סכום שיש בו ממש ל'קופת העיר', זכה שיוזכר שמו במעמד התרת הקללות שנערך בציון דוד המלך אחר חצות הלילה של 'הושענא רבא', להסרת כל הקללות ועין הרע ומרעין בישין מעליו ומעל כל בני ביתו וכל הנלווים אליו. 

זה הזמן לעשות מעשה, ולהצטרף לקבוצה של אלו שזכו להיכלל בברכה המיוחדת ויוכנס שמם למעמד התרת הקללות, כדי שיתברכו בסייעתא דשמיא בברכת שנה טובה ומוברכת, שנת ברכה וישועה, סייעתא דשמיא וכל טוב וטוב ילוו אותם מתחילתה ועד ספה, להם ולבני ביתם ולכל הנלווים אליהם. 

להעברת שמות הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}