כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
מתוך ברכה ושמחה

המעמד מתקרב: אלפי רווקים ורווקות יוזכרו לישועה

ברינה של תורה נערכים למעמד הגדול, מעמד ישועה וברכה 'ליל החיתום – לחתימה על שטר תנאים' כאשר המוני רווקים ורווקות יזכו בעזרת השם לישועה בזמן המסוגל המופיע בכתבי מוהרח"ו ומקובלי עליון, עת מילוי הלבנה להיפקד ולהיחתם במזל טוב באירוסין מתוך ברכה ושמחה

המעמד מתקרב: אלפי רווקים ורווקות יוזכרו לישועה
מעמד תחינה צילום: רינה של תורה

המעמד הגדול 'זעקה וישועה' מתקיים על ידי רינה של תורה במעונו ובראשותו של הגאון הצדיק המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, כאשר אחרי חצות הלילה יעמוד קהל ההמונים בתפילה וזעקה מיוחדת בבקשה לשים סוף לזעקת השידוכים המנסרת ברבבות בתים בישראל, כאשר הם מתחננים בעד כל שם ושם שיזכה לזיווג הגון באותה השנה, כשהגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א עומד בברכה והזכרה אישית מופלאה ומיוחדת לכל שם בעד הזכרתו ובקשתו, שיזכו לשידוך מושלם משורש הנשמה, הושענא – חתימה על שטר תנאים עוד השנה בסייעתא דשמיא!

השנה זה יהיה הלילה שלך. לילה גדול לזיווג וישועה>>

מעדות אישית של המוני הזוכים שהתברכו אשתקד בברכה אישית שכזו, מעידים על בשורה פלאית ונס אישי כשהשמות הללו מילאו את מדורי המאורסים בעיתונות החרדית בשורת 'מזל טוב' מהדהדת של המונים שזכו לישועה גלויה.

הגאון הקדוש רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל שהיה בקיא בתורת הרז ומשעוליה, הנחה אז את 'רינה של תורה' לקיים מעמד תפילה מיוחד למי שממתינים לזיווגם, כשהוא בעצמו עומד בראשות מעמד התפילה ואכן אלפים נושעו מאז במעמד המתקיים בחרדת קודש בכל שנה סביב חצות הלילה.

השנה באופן מיוחד, תתלווה למעמד הישועה גם ברכת קודש אישית מיוחד לכל אחד מהשמות הרבים הממתינים לישועתם, מפי הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א לישועת ההמונים. השנה זה יהיה הלילה שלך. לילה גדול – לימים גדולים!

השנה זה יהיה הלילה שלך. לילה גדול לזיווג וישועה>>

 

 

 

 

 

זו לא עוד סגולה. זה חתום.

רינה של תורה זיווג הגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}