כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
המצבע בצפון הרצועה

תושב עזתי: "השארתי גופות ברחובות שהפכו לאוכל לכלבים"

תושב פלסטיני תיאר את המצב בצפון עזה, הוא אמר ל-CNN אמר כי הוא לכוד בביתו עם עשרות אחרים במשך יותר משבועיים.  "אנחנו שותים את מי הביצות שנותרו שנהגנו לתת לציפורים ולבעלי החיים שלנו", סיפר תושב נוסף

תושב עזתי: "השארתי גופות ברחובות שהפכו לאוכל לכלבים"
פעילות הכוחות ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

תושבים בעזה סיפרו לערוץ הסעודי אל-ערביה/אל-חדת, כי הפצצות בעזה מתרחשות כל הזמן: "כל שנייה יש פיצוצים וירי".

"הפכנו למתים, אפילו עכשיו כשאנחנו עוזבים, אנחנו מרגישים כמו נשמות חסרות גוף. ההפצצות היו אינטנסיביות וחסרות רחמים. פצצות נפלו עלינו, השארתי מאחור בתים שנהרסו יחד עם תושביהם, והשארתי גופות ברחובות שהפכו לאוכל כלבים".

משרד הבריאות הפלסטיני ברצועת עזה השייך לחמאס הודיע ​​כי מניין ההרוגים מהפצצות ישראליות עלה ל-42,603 ​​הרוגים, ויותר מ-99,795 פצועים מאז השבעה באוקטובר 2023.

תושב פלסטיני תיאר את המצב בצפון עזה. הוא סיפר ל-CNN אמר כי הוא לכוד בביתו עם עשרות אחרים במשך יותר משבועיים, כאשר הפעולות הצבאיות הישראליות מתגברות באזור.

עמראן ג'אבר, פרופסור ותושב מחנה הפליטים ג'באליה, אמר ל-CNN שהוא היה נצור במשך 17 ימים יחד עם משפחתו וחמשת ילדיו "בתנאים קיצוניים מאוד". 80 אחרים, כולל נשים, ילדים וקשישים, מסתתרים גם הם בשטח של 500 מ"ר בביתו לאחר שבתיהם נהרסו בתקיפות ישראליות, אמר ג'אבר.

הוא תיאר כי בג'באליה,יש כמה אפשרויות למות: "או שאתה מת מהתקיפות, או מת מהמחלות כתוצאה מחוסר טיפול רפואי או השבתת בתי חולים או חוסר בתרופות, או שאתה מת מרעב כי אין אוכל ומים".

הוא אמר כי לא היו להם מים נקיים במשך כ-20 יום מאז החלה הפלישה הישראלית האחרונה. "אנחנו שותים את מי הביצות שנותרו שנהגנו לתת לציפורים ולבעלי החיים שלנו", אמר ג'אבר.

עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}