כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
בשיחה עם לוחמים

גלנט על התמרון בלבנון: שבויי חיזבאללה אומרים שהם בפחד עצום

שר הביטחון גלנט ביקר בגבול הצפון ואמר ללוחמי אוגדה 98: "בכפרי המגע אנחנו עוברים מהכרעת האויב להשמדתו - בכל המקומות שחיזבאללה הכין לפשוט על ישראל ניצבים כעת לוחמי צה״ל, והמחבלים לא יכולים להתמודד איתם"

גלנט על התמרון בלבנון: שבויי חיזבאללה אומרים שהם בפחד עצום
גלנט עם לוחמי אוגדה 98 צילום: לשכת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (ראשון) לביקור בגבול הצפון וקיים הערכת מצב במפקדה הקדמית של אוגדה 98, יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף גיא לוי וקציני המטה באוגדה. השר גלנט עמד על התקדמות הכוחות במשימה להשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה בקו המגע, ושמע על הממצאים הרבים שתפסו הכוחות בכל מוקדי הפעילות.

בהמשך, שר הביטחון שוחח עם לוחמים מהאוגדה וקיים תצפית על מספר כפרים בדרום לבנון.

שר הביטחון גלנט אמר בשיחה עם לוחמים: "אנחנו למעשה עוברים ממצב של הכרעת האויב בכל כפרי המגע למצב של השמדה – מפוצצים את המנהרות, מפוצצים את מחסני התחמושת, מפרקים את החיזבאללה. התוצאה של העניין הזה היא מאוד ברורה, במקומות שבהם חיזבאללה חיכה והכין את עצמו על מנת לפשוט ליישובי הגבול, ניצבים חיילי צה"ל״.

״היעד שלנו - לנקות באופן שלם את הרצועה הזאת על מנת שאנשים יוכלו לחזור לכאן ולבסס את החיים שלהם כמו שצריך. ואני חושב שזה דבר מאוד משמעותי, אנחנו הולכים ומשלימים את המשימה, יש לנו עוד מה לעשות, צה"ל נערך למשימות המשך מצד אחד אבל קודם כל מבצע כמו שצריך את הפעולה״, הוסיף השר גלנט.

״יש לנו שבויים, אצלנו, הם מספרים לנו מה קורה, ומה שהם אומרים לנו, שהם בפחד עצום, הם מפחדים ממה שקורה כי הם מבינים שיש פה דבר שהם לא יודעים להתמודד איתו. לא בעוצמה, לא באיכות של הלוחמים, בדיוק, בנחישות וכל המערך הגדול הזה שקראו לו חיזבאללה הולך ומתמוטט גם בקווי המגע וגם במכות הרצופות שאנחנו מכים אותם בביירות, בבעלבכ, בנבטיה, בצור, בצידון״, הוסיף. 

גלנט סיכם: ״אנחנו אמרנו שנחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון וזה מה שאנחנו עושים – פוגעים באויב ושוחקים אותו על מנת לאפשר את הביטחון הזה, ויש פה אנשים, בעיקר בין הוותיקים ששמעו אותי אומר את זה גם לפני חצי שנה ושמונה חודשים ועשרה חודשים, וכמו הרבה חיילים וכמו כשאני הייתי חייל, תמיד אמרו ששום דבר לא יקרה - אז הדברים קורים, הם קרו בעזה, הם קורים כאן, הם קרו בעוד מקומות״.

יואב גלנט אוגדה 98 מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}