כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
באיראן חוששים

בכיר ישראלי: "ההוראה לשגר את הכטב"מ הגיעה ישירות מטהראן"

הדיילי מייל הבריטי מדווח מפי בכיר ישראלי, כי ההוראה לשגר את הכטב"מ לעבר ביתו של ראש הממשלה בקיסריה הגיעה ישירות מטהראן. חמינאי הבהיר בציוץ בעברית כי מותו של סינוואר 'לא יעצור את ציר ההתנגדות' ושחמאס 'יחיה'

בכיר ישראלי: "ההוראה לשגר את הכטב"מ הגיעה ישירות מטהראן"
מסוק מנסה ליירט את הכטב"מ צילום: צילום מסך

בכיר ישראלי בכיר האשים את איראן ב"ניסיון להתנקש בחיי ראש הממשלה", והוסיף: "הפקודה לשגר את המל"ט הגיעה ישירות מטהראן. זה היה מל"ט איראני גדול שנשא מטען נפץ, ששוגר ישירות לעבר מעון ראש הממשלה בקיסריה. "לניסיון ההתנקשות הזה יהיו השלכות שיורגשו בטהרן" אמר.

שיגור הכטב"ם התרחש יומיים לאחר שחיילי צה"ל חיסלו את מנהיג חמאס יחיא סינוואר, אדריכל הטבח ב-7 באוקטובר בשנה שעברה, שגרם ל-1,200 הרוגים וחטף 251 בני אדם.

איראן הודיעה כי 'ציר ההתנגדות' נגד ישראל, הכולל את חמאס, חיזבאללה, המורדים החות'ים בתימן ומיליציות שיעיות בסוריה ובעיראק לא יעצרו את ההתקפות. חמינאי הבהיר אתמול בציוץ בעברית כי מותו של סינוואר 'לא יעצור את ציר ההתנגדות' ושחמאס 'יחיה'.

שר החוץ ישראל כ"ץ כתב אתמול: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחייו של ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו חשפו פעם נוספת את פניה האמיתיות של איראן וציר הרשע אותו היא מובילה. אני מגבה את דברי ראש הממשלה במלואם ומדגיש: מדינת ישראל תמשיך להכות בעוצמה ובנחישות בטרוריסטים ובשולחיהם בכל מקום ובכל זמן, עד להשגת כל מטרותינו. אויבי ישראל ישלמו מחיר כבד על כל ניסיון לפגוע באזרחינו, בחיילינו ובמנהיגינו. אנחנו מחויבים להחזיר את החטופים, להשיב את תושבי הצפון וליצור מציאות ביטחונית חדשה שתבטיח את קיומנו לדורות קדימה".

לאחר שאיראן הכחישה קשר לכטב"מ, השר כץ הגיב: "שגרירות איראן באו"ם מתנערת מאחריות על ניסיון ההתנקשות בראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ומצהירה: "החיזבאללה הוא שירה". הפרוקסי הראשי, זרוע התמנון שאיראן הקימה, מימנה, חימשה ואימנה ומנהלת כיום את כל פעולותיו, מוצג פתאום כגוף עצמאי. השקר והעמדת הפנים לא יעזרו לכם - אתם נושאים באחריות".

ישראל כ"ץ ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}