כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
שוב זה קורה

מקורב לפוטין נהרג באופן מסתורי "נפל במדרגות ושבר את צווארו"

בכיר רוסי המקורב לפוטין נהרג באופן מסתורי "לאחר שנפל במדרגות ביתו ושבר את צווארו". הבכיר פעל במשך שנים כ'עיניים ואוזניו' של פוטין בכמה מחלקות ממשלתיות - בעיקר משרד הפנים, תוך שהוא תמיד נשאר קצין שירותים חשאיים משני

מקורב לפוטין נהרג באופן מסתורי "נפל במדרגות ושבר את צווארו"
מדרגות: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בכיר רוסי בדימוס המקורב הן לנשיא ולדימיר פוטין והן לשירותים החשאיים של הקרמלין, מת לאחר "נפילה" במדרגות ביתו ושבר את צווארו. מנהל שירות ההגירה הפדרלי לשעבר, קונסטנטין רומודנובסקי, בן 67, מת "בנסיבות מוזרות מאוד", כך דיווח ערוץ טלגרם רוסי.

ה"דיילי מייל" דיווח כי ברשותו נמצאו מסמכים מפלילים על פוליטיקאים רבים, אנשי עסקים ועובדים של השירות החשאי. רומונדנובסקי פעל במשך שנים כ'עיניים ואוזניו' של פוטין בכמה מחלקות ממשלתיות - בעיקר משרד הפנים, תוך שהוא תמיד נשאר קצין שירותים חשאיים משני, לא דווח מתי הוא נהרג.

הוא גם כיהן במועצות המנהלים של חברות בשליטת השירות החשאי ה-FSB. מספר גורמי מוות העלו השערות בתקשורת הרוסית, הפטיטיס, בעיות לב, סיבוכים מסוכרת או נפילה בזמן שהיה שיכור.

גורם רוסי אמר לערוץ הטלגרם: "אולי הוא פשוט איבד את שיווי המשקל שלו. עם זאת, 'תאונות' כאלה קרו לכמה אנשי עסקים ידועים ועובדי השירות החשאי". חבר הפרלמנט הרוסי פרו-פוטין אלכסנדר חינשטיין דיווח על מותו ואמר: "אני לא מאמין. דיברתי איתו רק בשבוע שעבר. הוא היה מלא באנרגיה ובתוכניות".

לא נמסרה הצהרה רשמית על סיבת מותו, אבל התקרית האחרונה היא המשך לעשרות מקרי מוות מסתוריים במהלך מלחמתו של פוטין נגד אוקראינה. מפברואר 2022 מתו בנסיבות מסתוריות, תומכים ומתנגדים של פוטיו ברחבי רוסיה וברחבי העולם, כל הקרבנות היו טייקונים שהיו מקושרים לפוטין. חלק מתו בנפילה מגובה, או נפילה לים מיאכטות, או סתם מוות באמצע היום בבית שלהם, חלק מתו מהתרסקות מסוק.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}