י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024
יש לו זכות

הגר"מ מאזוז על הכטב"ם לבית נתניהו: "משמים שמרו על ראש הממשלה"

הבוקר לאחר תפילת שחרית התייחס ראש הישיבה הגר"מ מאזוז לכטב"ם ששוגר לעבר ביתו של נתניהו בקיסריה: "מי ששומר על ארץ ישראל אפילו שאינו מושלם בשאר המצוות הקב"ה מתייחס אליו". צפו

הגר"מ מאזוז על הכטב"ם לבית נתניהו: "משמים שמרו על ראש הממשלה"
הגר"מ מאזוז בסוכתו צילום: באדיבות המצלם

ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז נשא דברים הבוקר (ראשון, ג' דחול המועד) בתפילת שחרית והתייחס לכטב"ם שנפל בבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. 

הגר"מ מאזוז על הכטב"ם בבית ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

"אתמול ירו הרשעים הארורים כטב"ם, כלי טייס בלתי מאויש, הכטב"ם הזה נפל בבית ראש הממשלה בקיסריה, חשבו שעשו מעשה גדול מאוד מהשמים שמרו עליו כי הוא שומר על ארץ ישראל מי ששומר על ארץ ישראל אפילו שאינו מושלם בשאר המצוות הקב"ה מתייחס אליו".

"כתוב בגמרא למה זכה עומרי אבא של אחאב למלוך בישראל 22 שנה מפני ששמר על גבולות ארץ ישראל לא נתן לגויים להיכנס, זה זכות שיש לו לראש הממשלה לכן אנחנו מברכים אותו בסליחות בהושענה רבא ובכל מקום יהי רצון שלא תעשה נא ידיהם תושיה הקב"ה ימחוק אותם ישמיד אותם יאבד אותם לא ישאיר מהם פליט ושריד כמו שהם עושים לנו ככה הקב"ה יחזיר להם".

בתוך כך, הבוקר יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הגיב ושלח חיזוק לנתניהו ורעייתו: "לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, חיזקו ואמצו, אל תערצו ואל תחתו.  אתם השליחים של כל עם ישראל.  הנסיון הנפשע לפגוע בכם הוא חמור מאד ולא נעבור על כך לסדר היום. מדינת ישראל תבוא חשבון עם מי שעומד מאחוריו".
 

הרב מאיר מאזוז בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}