כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
בבירת עיראק

ערוץ סעודי כינה את סינוואר "טרוריסט", המון סוער הסתער על המשרד

תאגיד השידור הסעודי שידר בסוף השבוע כתבה נרחבת על הטרוריסטים הכי מבוקשים משנות ה-2000, והאחרון שבהם, יחיא סינוואר. ‎בעיראק לא אהבו את הכתבה, ותומכי טרור רבים הסתערו על משרדי הערוץ שסגר את שעריו

ערוץ סעודי כינה את סינוואר "טרוריסט", המון סוער הסתער על המשרד
מפגינים מחוץ למשרדי הערוץ בבגדד צילום: צילום מסך כאן 11

רשות התקשורת העיראקית החליטה לשלול את הרישיון לערוץ MBC הסעודי מלשדר בעיראק, בעקבות הכתבה על הטרוריסטים הבולטים שחוסלו ובהם סינוואר, נסראללה, סולימאני ובכירים במיליציות הפרו איראניות בעיראק. אתמול הסתער המון זועם על משרדי MBC בבגדאד.

רועי קייס דיווח בכאן 11, כי רשות התקשורת בסעודיה הודיעה כי היא זימנה לחקירה מספר עובדים בשל "כתבה חדשותית המפרה את המנגנון והמדיניות התקשורתית של הממלכה", כדי להשלים את ההליכים הארגוניים בנוגע לעבירה זו, ומודיעה כי תמשיך לעקוב אחר מידת המחויבות של כלי התקשורת "לממלכה ולעקרונות התוכן".

הדיווח על הערוץ הסעודי צילום: כאן 11

יש לציין כי הערוץ הוא סעודי רשמי, וכתבה של 15 דקות נגד טרוריסטים בכירים, לא מתפרסמת בטעות, בסעודיה נבהלו מהתגובות בעיראק, והודיעו על בדיקה בנושא.

עשרות תומכי המיליציות העיראקיות פרו איראן, הסתערו ובזזו את משרדי ערוץ השידור MBC, בבגדד במחאה על הכתבה שתייגה את מנהיגי ארגוני טרור שונים כ"טרוריסטים".

רשות התקשורת של עיראק מסרה בהצהרה כי ערוץ MBC הפר את תקנות השידור של המדינה באמצעות "התקפות על הקדושים, מנהיגי הניצחון ומנהיגי ההתנגדות הרואיים שנלחמים בקרב של כבוד נגד הישות הציונית הגוזלת", והודיעה כי תבטל את רישיון השידור של התחנה.

מלחמת חרבות ברזל סעודיה עיראק יחיא סינוואר חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}