כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024
חזר מקניות

הותר לפרסום: ההרוג מהנפילה ליד עכו – אלכסיי פופוב

הותר לפרסום כי אלכסיי פופוב, בן 51 מקריית חיים, הוא ההרוג מפגיעת הרקטה סמוך לעכו. חובש מד"א שהגיע לזירה סיפר: "נהג הרכב נפצע אנושות בפלג גופו העליון ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו"

הותר לפרסום: ההרוג מהנפילה ליד עכו – אלכסיי פופוב
שיגור רקטות צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הותר לפרסום: אלכסיי פופוב (50), תושב קריית חיים, הוא האיש שנהרג היום מפגיעת רסיסים כשנהג ברכבו סמוך לעכו, בעקבות מטח כבד של חיזבאללה. ב"ווינט" דווח כי אלכסיי נהרג בדרכו הביתה מקניות. 

דיירת הבניין סיפרה: "שמעתי צעקות ובכי מהבית שלהם בקומה מעליי והתברר לי שהודיעו לאשתו על מותו. הם גרים בבניין שלוש שנים והם היו זוג נהדר".

חובש מד"א אלכס מוצקין סיפר: "הגענו לזירה וראינו רכב שעמד בצד הכביש ונפגע מרסיסים רבים, שמשות מנופצות והרס בחנויות מסביב. ברכב נהג גבר כבן 50. לידו ישב גבר בשנות ה-40, הוא סיפר לנו שבזמן שנשמעה האזעקה הם עצרו בצד הדרך ולפתע שמעו פיצוץ, לפני שהספיקו לצאת מהרכב". 

עוד סיפר: "נהג הרכב לא הספיק להתכופף והנוסע שלצידו התכופף ושם את הראש בין הברכיים. כתוצאה מהרסיסים, נהג הרכב נפצע אנושות בפלג גופו העליון ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. הנוסע שהיה לצידו יצא מהרכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל משריטה מרסיס סמוך לאוזן. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל ויציב. ראינו מול העיניים את החשיבות שבהישמעות להנחיות פיקוד העורף: במקרה הזה גם זה שלא הספיק לצאת מהרכב התכופף ובכך ניצלו חייו".

עכו מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}