ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
חובבי חמאס

רוסיה הביעה זעם על חיסול סינוואר: "רפלקסים של קניבליזם"

דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכארובה הביעה זעם על חיסול סינוואר. זוהי התגובה היחידה של גורם רוסי רשמי כלשהו על חיסול האיש שאחראי על טבח 7 באוקטובר. רוסיה אף אירחה במהלך השנה האחרונה כמה משלחות של ארגון הטרור חמאס

רוסיה הביעה זעם על חיסול סינוואר: "רפלקסים של קניבליזם"
יחיא סינוואר צילום: פלאש 90

דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכארובה יצאה במתקפה חריפה וחריגה נגד המערב וישראל בעקבות חיסול יחיא סינוואר. זכארובה שיתפה בטלגרם ציטוט המיוחס למזכ"ל נאט"ו החדש וראש ממשלת הולנד לשעבר מרק רוטה לפיו "לא יצטער אם יתברר כי סינוואר אכן חוסל".

אלכס נירנבורג דיווח בכאן חדשות, כי  זכארובה בחרה לתקוף את רוטה על תגובתו לידיעות שסינוואר חוסל, זו תוך התייחסות ליוהאן דה ויט, ראש ממשלת הולנד במאה ה-17. על פי הכתבים ההסיטוריים בשנת 1672 ביצע המון זועם לינץ' בדה ויט ובאחיו ואיבריהם הפנימיים נאכלו במהלך האירוע.

זכארובה שמדינתה טובחת כבר תקופה ארוכה באוקראינים, כתבה בחשבון הטלגרם שלה: "אנחנו לא מופתעים. העניין הוא שרוטה הוא ראש ממשלת הולנד לשעבר. זאת מדינה הידועה ב'מסורת הליברלית שלה'. כך בשנת 1672 ההולנדים רצחו את ראש הממשלה שלהם (יוהאן דה ויט) ואת אחיו קורנליוס ולאחר מכן אכלו. כמובן שלא בשלמותו, מה חשבתם לעצמכם? זו הרי הציווליזציה המערבית. לכן ההמון לקח לעצמו רק את החלקים מהגוף שהיו טעימים. לאחר מכן הם כולם קיבלו חנינה".

"הרפלקסים של הקניבליזם, כמו שאנחנו רואים, עדיין חזקים". כתבה "בתיאבון מרק, אל תחנק". רוסיה אף אירחה במהלך השנה האחרונה כמה משלחות של ארגון הטרור בראשות מוסא אבו מרזוק.

רוסיה חמאס מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}