ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"איך שגלגל מסתובב"

אם החטוף שנהרג בשוגג במסר ללוחמי ביסל"ח: "עשיתם דבר שכולנו חיכינו לו"

איריס חיים, אימו של החטוף יותם, פנתה במסר מוקלט לחטיבת ביסל"ח שהרגה בשוגג את בנה - וכעת חיסלה את מנהיג חמאס סינוואר: "עדיין כאובה ועצובה, אבל מאוד גאה - פשוט תמשיכו"

אם החטוף שנהרג בשוגג במסר ללוחמי ביסל"ח: "עשיתם דבר שכולנו חיכינו לו"
יותם חיים ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

איריס חיים, אימו של החטוף יותם שנהרג מירי בשוגג של לוחמי ביסל"ח, שלחה אמש הודעה מוקלטת ללוחמי החטיבה שחיסלו את מנהיג החמאס יחיא סינוואר - ובירכה אותם. 

איריס אמרה: "שלום לביסל"ח, מדברת איריס, אמא של יותם חיים. לפני בדיוק עשרה חודשים שלחתי לכם הודעה, אמרתי שתמשיכו להילחם ושלא תחשבו שיריתם בחטוף בכוונה כי אנחנו צריכים אתכם בריאים ושלמים ושתמשיכו לשמור על עצמכם". 

עוד הוסיפה: "היום עשיתם את הדבר שכולנו חיכינו לו, הצלתם וממשיכים להציל אותנו, את עם ישראל, הרגתם את יחיא סינוואר. אני גאה בכם. עדיין, כמובן, כאובה ועצובה, אבל יחד עם הכול מאוד-מאוד גאה בחיילים שלנו. אוהבת אתכם, מחבקת אתכם מרחוק ואומרת - פשוט תמשיכו".

איריס התייחסה ברשתות החברתיות לכך שאותה חטיבה שירתה בשוגג בבנה חיסלה כעת את סינוואר: "קצת קשה להגיד מה אני מרגישה כרגע. ב-15 בדצמבר לפני 10 חודשים ויומיים, אז - ביסל"ח, גדוד 17 של גבעתי, בית ספר למכים. היום גדוד 450, ביסל"ח. עכשיו - מקבלת את הידיעה במקרה, דרך האינטרנט".

"הפעם חגיגה ושמחה. אז הלם, שוק. איך שהגלגל מסתובב לו. עכשיו - שמחים וגאים בהם. כל הכבוד לחיילנו הגיבורים. תמשיכו. אמרתי לכם את זה בדיוק לפני 10 חודשים! אומרת שוב עכשיו", הוסיפה.

איריס חיים יותם חיים מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}