ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
החיסול הדרמטי

גופת יחיא סינוואר הועברה למקום סודי, נבדק אם היה תחת השפעת סמים

אחרי שנותחה באבו כביר, הועברה גופת סינוואר לאחסון במקום סודי. בנתיחה נמצא שנפגע בראשו ובגופו, גם מירי פגזים. טרם התקבלו תוצאות הבדיקה שתקבע אם היה תחת השפעת סמים

גופת יחיא סינוואר הועברה למקום סודי, נבדק אם היה תחת השפעת סמים
לוחמי צה״ל מוציאים את גופת סינוואר צילום: גלי צה"ל

בתום נתיחת גופתו של רב המרצחים ומנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר שחוסל בעזה ביום רביעי, הועברה הגופה לאחסון במקום סודי. כך דווח ב-Ynet. הנתיחה נערכה הלילה במכון לרפואה משפטית אבו כביר בתל אביב.

על פי הדיווח בשלב זה לא ברור מה ייעשה עם גופתו והאם תשמש כקלף במשא ומתן עתידי שיכלול גם את השבת 101 החטופים הישראלים ברצועה.

מנתיחת הגופה עולה שסינוואר נורה בראשו ועל גופתו נמצאו סימני ירי ובהם גם ירי של פגזים. טרם התקבלו תוצאות הבדיקה הטוקסיקולוגית שתקבע, בין היתר, האם היה תחת השפעת סמים או חומרים פסיכואקטיביים.

סינוואר חוסל שלשום בעקבות היתקלות מקרית, ללא מודיעין מקדים, על ידי חטיבת ביסל"ח באזור תל א-סולטאן ברפיח, האזור שבו גם הייתה המנהרה שבה נרצחו ששת החטופים בסוף אוגוסט, ושלידה התגלו סימנים המעידים כי סינוואר שהה שם.

השניות האחרונות של סינוואר צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי חשף אמש תיעוד של סינוואר, מהרחפן שנשלח לסרוק את המבנה שבו הסתתר, מנהיג חמאס ישב רעול פנים בפינת החדר פצוע. הוא אחז בידו מקל, וניסה בשארית כוחותיו לזרוק על הרחפן על מנת להפיל אותו.

יחיא סינוואר חמאס אבו כביר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}