ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"אנטי ישראלי"

שר החוץ כ"ץ: "‏מזכ"ל האו"ם גוטרש לא בירך על חיסול סינוואר"

שר החוץ ישראל כ"ץ תקף את מזכ"ל האו"ם שלא בירך על חיסולו של יחיא סינוואר. "גוטרש מוביל מדיניות אנטי ישראלית ואנטי יהודית קיצונית. נמשיך להכריז עליו כאישיות בלתי רצויה וכמנוע כניסה לישראל", הודיע השר

שר החוץ כ"ץ: "‏מזכ"ל האו"ם גוטרש לא בירך על חיסול סינוואר"
ישראל כץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר החוץ ישראל כ"ץ תקף הבוקר (שישי) את מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש שלא בירך על חיסול מנהיג חמאס יחיא סינוואר והודיע כי הוא ימשיך להיחשב כאישיות בלתי רצויה בישראל.

"‏מזכ"ל האו"ם גוטרש לא בירך על חיסול רב המרצחים יחיא סינוואר - כמו שסירב להכריז על החמאס כארגון טרור אחרי טבח ה-7 לאוקטובר", כתב כ"ץ.

שר החוץ הוסיף: "גוטרש מוביל מדיניות אנטי ישראלית ואנטי יהודית קיצונית. נמשיך להכריז עליו כאישיות בלתי רצויה וכמנוע כניסה לישראל".

כזכור, שר החוץ כ"ץ החליט לפני מספר שבועות להכריז על מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כאישיות בלתי רצויה בישראל ולאסור על כניסתו לישראל - וזאת על רקע העובדה שבתגובתו למתקפה הנפשעת של איראן על ישראל, לא הזכיר את השם איראן ולא גינה באופן חד משמעי את תוקפנותה החמורה, וזאת בהמשך למדיניותו האנטי-ישראלית מתחילת המלחמה שמעניקה רוח גבית לטרוריסטים ולרוצחים של חמאס, חיזבאללה, החות'ים ועתה לספינת האם של הטרור העולמי - איראן.

 

ישראל כ"ץ אנטוניו גוטרש יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}