ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
הגופה זוהתה

צה"ל ושב"כ מאשרים רשמית: יחיא סינוואר חוסל ברפיח

בישראל השלימו את בדיקת גופתו של יחיא סינוואר - וצה"ל ושב"כ מאשרים כעת רשמית: מנהיג חמאס, מי שתיכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, חוסל ברפיח, לאחר שנה בה הסתתר בלב אוכלוסייה אזרחית בעזה

צה"ל ושב"כ מאשרים רשמית: יחיא סינוואר חוסל ברפיח
יחיא סינוואר צילום: Atia Mohammed/Flash90

צה"ל ושב"כ אישרו הערב  כי בסיום של מצוד שנערך כשנה, אמש (ד') חיסלו כוחות צה"ל מפיקוד הדרום את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס בפעילות בדרום רצועת עזה.

סינוואר, כידוע, תיכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, וקידם את האידיאולוגיה הרצחנית שלו במהלך המלחמה ולפניה, והוא אחראי להירצחם וחטיפתם של ישראלים רבים.

גלי צה"ללוחמי צה״ל מוציאים את גופת סינווארצילום: גלי צה"ל

סינוואר חוסל לאחר שנה בה הסתתר בלב אוכלוסייה אזרחית בעזה, ובמסתור בעל ובתת הקרקע במנהרות החמאס. עשרות פעולות שביצעו צה״ל ושב״כ בשנה האחרונה, ובשבועות האחרונים במרחב בו חוסל, צמצמו את מרחב הפעילות של יחיא סינואר שנרדף על ידי הכוחות, והביאו לחיסולו.

בשבועות האחרונים פועלים כוחות צה"ל ושב"כ בהובלת פיקוד הדרום, ובהם אוגדה 162 ואוגדת עזה, בדרום רצועת עזה, על בסיס מודיעין של שב"כ ואמ"ן, אשר הצביע על מרחבים חשודים בהם ישנו חשד להימצאות בכירי חמאס.

דובר צה"לזירת החיסול של סינווארצילום: דובר צה"ל

כוח של חטיבה 828 (ביסל"ח) אשר פעל במרחב, זיהה וחיסל שלושה מחבלים. לאחר השלמת תהליך זיהוי הגופה, כעת ניתן לאשר כי הוא חוסל.

יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}