ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"שיירקב בגיהינום"

בעזה ברכו על חיסול סינוואר: מקווים שיביא לסיום הלחימה

כמה אנשים בעזה אמרו שהם מברכים על מותו, בתקווה שזה יביא לסיום מהיר של המלחמה. אחרים אמרו שהם לא מאמינים לדיווחים ומקווים שהם לא נכונים

בעזה ברכו על חיסול סינוואר: מקווים שיביא לסיום הלחימה
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

חיסולו של סינוואר, מעורר תקוות לסיום הלחימה בעזה, על ידי עידוד חמאס להסכים לדרישות ישראל בעסקת חטופים.

לפי סוכנות הידיעות רויטרס, מקורות בחמאס הודו כי "סינוואר חוסל". אחת האינדיקציות העיקריות הנוספות לכך שסינוואר חוסל בתקרית הזו הייתה המחבל שנהרג ביחד איתו, שהיה ידוע כי השניים מסתובבים ביחד.

תושבי עזה הגיבו לדיווחים על כך שסינוואר חוסל, וחלקם תוהים האם מותו של מנהיג חמאס יעשה משהו כדי לסיים את המלחמה שנמשכת כבר שנה.

כמה אנשים בעזה אמרו כי הם מברכים על מותו, בתקווה שזה יביא לסיום מהיר של המלחמה. אחרים אמרו שהם לא מאמינים לדיווחים ומקווים שהם לא נכונים.

"הלוואי שהוא ירקב בגיהנום. הוא אחראי לכל ההרס הזה", אמרה פאדיה, מורה בת 42 מג'בליה לניו יורק טיימס, היא לא רצתה ששם משפחתה יפורסם מחשש לנקמה מצד חמאס. "למעשה יש לי הקלה שהוא איננו. המלחמה מגיעה לסיומה עכשיו, אני מקווה".

רהאב איברהים עודה, בן 64, אמר שהריגתו של סינוואר לא תשנה את המציאות העגומה בעזה. אחמד מסאלחה, בן 45, שנעקר מביתו בעיר עזה, אמר כי סינוואר אינו שונה מכל פלסטיני אחר שנהרג או שמת.

רעין ריף חמדאן, בת 20 מחאן יונס, אמרה שהיא תחכה עד שחמאס יאשר את הידיעה, אבל היא קיוותה שהיא שקרית.

"זה לא הסיפור הישראלי הראשון על הריגתו של יחיא סינוואר", אמרה חמדאן. "מאז תחילת המלחמה, שמענו הרבה מהשמועות האלה". היא הוסיפה: "אנו מקווים שאלוהים יאריך את חייו ויציל אותו ממוות".

מלחמת חרבות ברזל חמאס יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}