ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"הישג משמעותי"

מטה משפחות החטופים: "למנף את חיסול סינוואר לעסקה"

במטה משפחות החטופים הגיבו לחיסולו של יחיא סינוואר: "דורשים למנף את ההישג הצבאי לעסקה מיידית להשבת החטופים" | משפחות פורום תקווה: "דווקא עכשיו - עלינו להגביר את הלחץ הצבאי"

מטה משפחות החטופים: "למנף את חיסול סינוואר לעסקה"
יחיא סינוואר צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

בהודעה מטעם מטה משפחות החטופים בעקבות הדיווחים על חיסולו של סינוואר, נמסר כי על ישראל למנף את החיסול הדרמטי למען עסקה שתוביל לשחרור החטופים.

מהמטה נמסר: "מטה משפחות החטופים מביע הערכה עמוקה לצה״ל וכוחות הביטחון על חיסולו של הטרוריסט יחיא סינואר: לצד ההערכה על ההישג המשמעותי, משפחות החטופים מביעות חשש כבד לגורלם של 101 חטופים וחטופות שעדיין מוחזקים בשבי חמאס בעזה ודורשות למנף את ההישג הצבאי לעסקה מיידית להשבתם". 

עוד נמסר: "חיסולו של סינוואר מהווה אבן דרך חשובה בדרך אל הניצחון האמיתי, שיושג אך ורק עם החזרתם של 101 החטופים והחטופות. כבר למעלה משנה לא הצליחה ממשלת ישראל למנף את ההישגים הביטחוניים חסרי התקדים בלחימה בעזה לטובת שחרור החטופים. עתה, ראוי שהנהגת המדינה, ובראשה ראש הממשלה, יורו לצוות המו״מ להגיע להסכם מיידי להשבת כל החטופים הביתה לאלתר. אין ולא יהיה ניצחון מוחלט ללא שחרור כל 101 החטופים". 

 משפחות חטופים מפורום תקווה הגיבו לחיסול רב המרצחים סינוואר: "מועדים לשמחה, הערב התבשרנו כי תפילותינו נענו ורב המרצחים סינוואר חוסל על ידי כוחותינו הגיבורים. אנו מברכים את צה״ל, כוחות הביטחון, הממשלה והעומד בראשונה על ההישג ההיסטורי". 

עוד הוסיפו: "כעת, כאשר ראש הנחש נכרת - עלינו לסיים את המלאכה ולהשמיד גם את הגוף עצמו. הניסיון בלבנון מלמד אותנו שגם כאשר גודעים את הראש - הגוף עדיין מהווה סיכון שאין לזלזל בו. דווקא עכשיו - עלינו להגביר את הלחץ הצבאי, לכבוש שטח מקסימלי ולהפסיק את אספקת הסיוע השוטפת למחבלי חמאס. כאשר חמאס יהיה על הברכיים ויתחנן לעסקה - נוכל לשקול עסקה שתחזיר את כל החטופים יחד. זו הדרך ואין בלתה".

מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}