ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"בוז לספר הלבן"

ר"מ בריטניה הודיע כי ישקול סנקציות על בן גביר וסמוטריץ', שהשיבו: "נגמרו ימי המנדט"

ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר הודיע כי הוא בוחן הטלת סנקציות על השרים סמוטריץ' ובן גביר. אלו הגיבו: "בוז לספר הלבן, המנדט הבריטי הסתיים"

ר"מ בריטניה הודיע כי ישקול סנקציות על בן גביר וסמוטריץ', שהשיבו: "נגמרו ימי המנדט"
בן גביר וסמוטריץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר הודיע כי הוא בוחן הטלת עיצומים על השרים סמוטריץ' ובן גביר. לצד זאת סטארמר ציין: "ישראל צריכה לנקוט בכל הצעדים כדי למנוע מוות של אזרחים". 

לדבריו, "על ישראל לאפשר לסיוע להיכנס לעזה ולאפשר לעובדי האו"ם למלא את תפקידם באפקטיביות". 

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מסר בתגובה לאיום הבריטי על הטלת סנקציות נגדו: "המנדט הבריטי הסתיים ואיתו הספר הלבן, אבל החד צדדיות והצביעות נשארו אותם חד צדדיות וצביעות". 

עוד הוסיף: "אמשיך בע"ה לעשות כל שלאל ידי כדי לקדם מדיניות של חיסול הטרור הנאצי מעזה, מלבנון ומאיראן ולמנוע הקמת מדינת טרור פלשתינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל ואת ביטחון העם היהודי. שום איום לא ימנע ממני לעשות את המעשה הנכון והמוסרי למען אזרחי ישראל, ואם הבריטים רוצים לעקם את אפם אל מול המדיניות הציונית שלי, אז יהיה להם אף עקום". 

יו״ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר: ״כפי שלפני הקמת המדינה היהודית הבריטים פעלו לסיכולה, כעת הם ממשיכים לעשות זאת לאחר תקומתה בעיצומה של מלחמת קיום. הים אותו ים, והבריטים אותם בריטים". 

"על הבריטים להפנים שימי המנדט הסתיימו. מכל מקום, הם לא מפחידים אותי, ואני אמשיך לפעול בהתאם לאינטרסים הלאומיים העליונים של מדינת ישראל בלבד ולמען תושבי המדינה, חיילנו שוטרנו וסוהרנו. בוז לספר הלבן!״.

קיר סטארמר מלחמת חרבות ברזל איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}