ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
"המעגל נסגר"

ששת החטופים שנרצחו בשבי - שהו במנהרה ברפיח לצד סינוואר

מנהיג חמאס יחיא סינוואר שחוסל ברצועת עזה, שהה במנהרה ברפיח עם ששת החטופים הירש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלמוג סרוסי, כרמל גת ואלכס לובנוב | אלמנתו של אלכס: "עכשיו המעגל שלי נסגר"

ששת החטופים שנרצחו בשבי - שהו במנהרה ברפיח לצד סינוואר
יחיא סינוואר בורח במנהרה צילום: דובר צה"ל

אחרי חיסולו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר ברצועת עזה, הותר לפרסום כי הוא שהה במנהרה ברפיח עם ששת החטופים הירש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלמוג סרוסי, כרמל גת ואלכס לובנוב - שנרצחו בדם קר בחודש אוגוסט - כך דווח ב"ווינט". 

לא ברור מתי סינוואר עזב את המנהרה שבה נרצחו החטופים, ובצה"ל נבדקת האפשרות שהם נרצחו במהלך הימלטותו מהכוחות שסגרו עליו. 

מיכל לובנוב, אלמנתו של אלכס, הגיבה לידיעה: "לשמור סוד כזה גדול בבטן, להיחנק לדעת שהוא הקיף את עצמו בכם מלאכים שלנו, הוא בחר בכם, הוא רצח אתכם, הוא הרס לי ולמשפחה שלי את החיים. מאמי, עכשיו המעגל שלי נסגר, כלום לא יקל על הכאב, אבל עכשיו תחגגו למעלה, תחגגו תשמחו זה נגמר. רק בבקשה שעכשיו החטופים יחזרו, הניצחון הזה לא מתוק בלעדיהם".

בתוך כך, שר בכיר בממשלה אישר כי "מנהיג חמאס יחיא סינוואר ככל הנראה חוסל". לדבריו, "זהו יום של סגירת חשבון ומסר לכל הטרוריסטים - נרדוף אתכם עד יומכם האחרון בכל מקום על פני הגלובוס".

דובר ראש הממשלה מסר "ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממזכירו הצבאי להנחות את דובר צה״ל להודיע למשפחות החטופים שאין סימנים לפגיעת חטופים".

יחיא סינוואר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}