ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
בבית המשפט הצרפתי

עתירה נגד ההחלטה לאסור על ישראלים להשתתף בתערוכה הנחשבת

מספנות ישראל תעתור לבית משפט בצרפת בעקבות ההחלטה הצרפתית לאסור השתתפות ישראלים בתערוכה ביטחונית נחשבת. מנכ"ל החברה: "האיסור מעלה שוב את הצורך הקריטי של ישראל להסתמך על עצמה"

עתירה נגד ההחלטה לאסור על ישראלים להשתתף בתערוכה הנחשבת
נשיא צרפת עמנואל מקרון צילום: OREN BEN HAKOON/POOL

מספנות ישראל תעתור לבית משפט בצרפת בעקבות ההחלטה שלא לאפשר לחברות ישראליות להציג באחת מהתערוכות הגדולות בעולם, בעניין הטכנולוגיות הימיות הביטחוניות - כך דווח ב"כאן 11". 

איתן צוקר, מנכ"ל מספנות ישראל מסר: "אמברגו הנשק על ישראל והאיסור של חברות ישראליות להשתתף בתערוכות בחו"ל מעלה שוב את הצורך הקריטי של ישראל להסתמך על עצמה בכל הקשור בייצור והצטיידות בנשק אסטרטגי".

כזכור, אתמול דווח כי צרפת החליטה למנוע מחברות ישראליות להציג בתערוכת Euronaval, אחת הגדולות בעולם בתחום הטכנולוגיות הימיות הביטחונית. הצעד מגיע ברקע קריאתו של מקרון לאמברגו נשק על ישראל.

אתמול תקף הנשיא מקרון את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "זה לא הזמן להתעלם מהחלטות האו"ם". מקרון טען אף כי "מדינת ישראל נוצרה בהחלטה של האו"ם". לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה לדברים: "לא החלטת האו"ם הקימה את מדינת ישראל, אלא הניצחון שהושג במלחמת העצמאות בדמם של לוחמים גיבורים, שרבים מהם היו ניצולי שואה - כולל ממשטר וישי בצרפת".

צרפת עמנואל מקרון מספנות ישראל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}