י"ד תשרי התשפ"ה
16.10.2024
לאחר 5 ימים

מעל 140 מטרות ביותר מ-50 מרחבים בלבנון, צה"ל תקף בדאחייה

אוגדה 98 ממשיכה בפעילותה בדרום לבנון, בפעילות צה"ל בדרום לבנון חוסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים ואמצעי לחימה רבים הושמדו; ברצועת עזה חוסל מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה

מעל 140 מטרות ביותר מ-50 מרחבים בלבנון, צה"ל תקף בדאחייה
שדה התעופה בביירות צילום: רשתות ערביות

כוחות אוגדה 98 ממשיכים בפעילותם בדרום לבנון. הלוחמים חיסלו מחבלים רבים על הקרקע ומהאויר, וממשיכים לאתר ולהשמיד אמצעי לחימה ותשתיות טרור של חיזבאללה מעל ומתחת לקרקע.

לוחמי צה"ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים בדרום לבנון בחילופי אש עם המחבלים ובתקיפות של חיל האוויר. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים במהלך הפעילויות במרחב, בהם משגרי רקטות, פצצות מגרמה וטילי נ"ט שכוונו ליישובי הצפון, נשקים, רימונים וציוד צבאי נוסף.

תקיפות צה"ל בלבנון צילום: דובר צה"ל

לאחר 5 ימים שצה"ל לא תקף ברובע הדאחייה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הבוקר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, אמצעי לחימה אסטרטגיים שאוחסנו במחסן תת קרקעי של ארגון הטרור חיזבאללה בדאחייה שבביירות.

בהכוונת פיקוד הצפון, הותקפו מהאוויר יותר מ-140 מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה ביותר מ-50 מרחבים בלבנון, בהן מחסני אמצעי לחימה, משגרים שכוונו לעבר שטח מדינת ישראל, מבנים צבאיים וחוליות מחבלים. באחת הפעילויות, כוחות אוגדה 91 זיהו מחבלים שירו לעברם, והכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף את המחבלים וחיסל אותם.

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש 454 חיסלו את המחבל מחמוד אלמבחוח, מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. המחבל אלמבחוח הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

במרחב ג'באליה, כוחות אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר ובתקיפות מהאוויר. באחת הפעילויות במרחב רפיח, לוחמי צק"ח הנח"ל בפיקוד אוגדת עזה חיסלו באמצעות רחפנים תוקפים חוליית מחבלים חמושה שתכננה לבצע מתווה טרור כנגד כוחותינו.

מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון חיזבאללה חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}