י"ד תשרי התשפ"ה
16.10.2024
יפנו למבקר

עימות בין מועצת יש"ע לממשלה: "לא עושה דבר כדי לבלום את הסנקציות"

מועצת יש"ע תקפה את הממשלה בעקבות הטלת הסנקציות הבריטיות על מתיישבים. במועצה הודיעו: "נפנה למבקר המדינה בבקשה לבחינה של התעלמות המדינה"

עימות בין מועצת יש"ע לממשלה: "לא עושה דבר כדי לבלום את הסנקציות"
נתניהו וסמוטריץ' במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מועצת יש"ע הודיעה הערב (שלישי) בעקבות החלטת ממשלת בריטניה להטיל סנקציות על מתיישבים, כי תפנה למבקר המדינה בעקבות מה שהוגדר כ"התעלמות המדינה אל מול מלחמה של מדינות זרות נגד אזרחים שומרי חוק". 

ממועצת יש"ע נמסר: "הבריטים בוחרים בצד הרע של ההיסטוריה תוך אימוץ נרטיב שקרי ואנטישמי. הם פוגעים במדינת ישראל ומחזקים את הטרור שירדוף לבסוף גם אותם". 

עוד הוסיפו במועצת יש"ע: "לצערנו על אף קריאותינו החוזרות ונשנות ועל אף שפנינו לראש הממשלה פעמים רבות ובמסגרות שונות, ממשלת ישראל מתעלמת לחלוטין מאיום הסנקציות. לא עוד". 

עוד נמסר: "מועצת יש״ע תפנה עוד הערב למבקר המדינה בבקשה לבחינה של התעלמות המדינה וחוסר המעש של הממשלה אל מול מלחמה של מדינות זרות נגד אזרחים שומרי חוק ונגד נקודות התיישבות". 

כזכור, היום הודיע שר החוץ הבריטי על שורה של סנקציות בתגובה להמשך "האלימות הבלתי מבוקרת של מתנחלים קיצוניים בגדה המערבית הכבושה". חבילת הסנקציות שהוכרזה היום היא השלישית שמכוונת לגורמים התיישבותיים. 

בריטניה ממשלת ישראל מועצת יש"ע סנקציות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}