י"ד תשרי התשפ"ה
16.10.2024
נהרג מפגיעת הכטב"ם

יואב אגמון הי"ד הובא למנוחות: "גדלת ועמדת בכל מה שהצבת לעצמך"

יואב אגמון, שנפל בבא"ח גולני מפגיעת הכטב"ם של חיזבאללה, הובא היום למנוחות. אביו ספד: "בחרת גולני. אמרת שאם כבר חי"ר אז הכי טוב. שמחנו שזה מה שבחרת"

יואב אגמון הי"ד הובא למנוחות: "גדלת ועמדת בכל מה שהצבת לעצמך"
יואב אגמון הי"ד צילום: דובר צה"ל

מאות ליוו היום (שלישי) למנוחות את יואב אגמון, שנפל בבא"ח גולני מפגיעת הכטב"ם ששיגר חיזבאללה. יואב הי"ד הותיר אחריו הורים, לילך וצפריר, את האח עידו ואת שתי האחיות יעל ועמית.

האם לילך ספדה לבנה: "נתתי לך את ברכת הדרך. אני מודה לך שבחרת בנו להיות ההורים שלך. הערצת אותנו וזה גרם לנו להיות הורים שאנחנו צריכים להיות. אני זוכרת שאמרת לי 'מאמא', ככה קראת לי. אמרת לי שלא תעזוב אותי אף פעם. היית שואל אותי כמה את אוהבת אותי. היה חשוב לך לדעת. היה לך קסם, התאהבו בך. תמיד ידעתי שתהיה בסדר. הלכת לקורס חובשים והיית חוזר לסוף שבוע. ביום שישי ישבת במקום הקבוע שלך בשולחן".

עוד ספדה בכאב: "אמרת לי שסומכים עליך בצבא ושלא תאכזב אותם. יואבי אני מתגעגעת. אני לא יודעת מה יהיה. אני שמחה שהספקתי לקחת אותך לבסיס, שהכנתי לך אוכל, שדיברנו קצת. הסתכלתי עליך, איזה גבוה. תודה לך על כל החום שהבאת לנו הביתה. אני אוהבת אותך יואבי שלי ואני זקוקה לחיבוק שלך עכשיו". 

האב צפריר ספד: "גדלת ועמדת בכל מה שהצבת לעצמך. היית משוגע על הטיולים שלנו, לטיולים המטורפים שלקחתי אותך. 12 שנה טיילנו ככה כדי שתבינו שאת הארץ מכירים דרך הרגליים. התחלת להתבגר והפכת לגבר. ידעתי שאתה תצליח. הוצאת בגרות מלאה ואז התחיל הסיפור עם הצבא. ידענו שאתה רוצה שנהיה גאים בך". 

"בחרת גולני. אמרת שאם כבר חי"ר אז הכי טוב. שמחנו שזה מה שבחרת. ראינו שמאז שהתגייסת הפכת לגבר. התחזקת מנטלית בחצי שנה הזו. ידענו שהצבא יהפוך אותך לגבר. אקח אותך איתי לכל החיים, אותך ואת מי שהיית", הוסיף.

חטיבת גולני כטב"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}