י"ד תשרי התשפ"ה
16.10.2024

גם השנה חוגגים סוכות ב- DCITY עם כל המשפחה: עד 80% הנחה ביריד הרהיטים השנתי של ישראל ואירועים מהנים למשפחה

חול המועד סוכות מהווה השנה באופן בולט אף יותר מאשר בשנים קודמות, את הזמן ההכרחי עבור משפחות רבות לצאת לשעות של ריענון ואוורור. כדי למקסם את החוויה, אלפי משפחות יגיעו במהלך ימי חול המועד אל בירת העיצוב של ישראל, DCITY בפארק ישראל- מעלה אדומים, שם כבר נערכים לימי פעילות מהנים וחווייתיים בלתי פוסקים עבור כל בני המשפחה, מהגדול ועד לקטן ביותר

גם השנה חוגגים סוכות ב- DCITY  עם כל המשפחה: עד 80% הנחה ביריד הרהיטים השנתי של ישראל ואירועים מהנים למשפחה
מתחם די סיטי צילום: יח"צ

דיסיטי, העיר הגדולה ביותר שמכילה בתוכה את כל עולמות העיצוב, אירוח, הנאה, אוכל ושמחה! במתחם ענק של 100 אלף מטר ובמרחק נגיעה מירושלים, כאשר כביש המנהרות שנפתח לא מכבר, הפך את הנסיעה מירושלים למעלה אדומים לזמן של 12 דקות בלבד! מדהים לגלות כמה קרוב נמצא מתחם בניחוח חו"ל שמהווה קפיצה לרגעים מסוג אחר שלא הכרנו.

בדיסיטי, כמדי שנה בחול המועד סוכות, נערכים לאירועים חגיגיים שיתנו מענה הולם לכל המשפחה. להורים, לילדים, לפעוטות. הכל במתחם אחד, עם אפשרויות חניה נוחות ותחבורה ציבורית נגישה במיוחד. באווירה אחרת מכל מה שהכרתם, עם הרבה מאוד צבעים, ריחות, טעמים ומוזיקה, במקום היחיד שבמציאות נראה הרבה יותר מושלם מאשר בפרסומות.

ביריד הרהיטים השנתי של ישראל בדיסיטי, הכי גדול והכי זול, תוכלו ליהנות ממבצעים עד 80% הנה. רק להגיע, להשוות ולקחת. כמובן בזמן שהמבוגרים מרהטים את הבית בזול ובאיכות, גם הילדים נהנים בדיג'אמפ – ג'ימבורי האתגרים המקורה הגדול בישראל ובו טרמפולינה אומגה, אטרקציות מפתיעות משולבות אתגרים חשמליים, קירות טיפוס ופארק חבלים, מתחם מתנפחים ענק ומתחם ענק גם לקטנטנים. 3000 מטר של חוויות ואטרקציות במקום אחד וכמובן! סוכה כשרה במתחם.

חשוב לציין כי בזכות מנהרת גבעה הצרפתית שפתוחה, קו 169 ירושלים – דיסיטי יפעל לאורך כל הימים לטובת המבקרים.

ושמחת בחגיך והיית אך בדיסיטי! מוזיקה, תרבות, אמנות, הנאה ויריד עיצוב בלעדי. באים לנצל את החג וליהנות מחוויה שלא הכרתם.

יח"צסוכות בדי סיטיצילום: יח"צ

די סיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}