י"ג תשרי התשפ"ה
15.10.2024
עד אמצע חודש ינואר

תתכוננו לעלייה במחירי הטיסות: חברת הלואו קוסט המובילה משהה את פעילותה בישראל

וויזאייר, אחת החברות המובילות בטיסות לואו-קוסט לישראל, הודיעה היום על צעד דרמטי כשביטלה את כל טיסותיה לישראל וממנה, בכל הקווים והיעדים, עד אמצע חודש ינואר

תתכוננו לעלייה במחירי הטיסות: חברת הלואו קוסט המובילה משהה את פעילותה בישראל
מטוס וויזאייר צילום: pixabay.

למרות ביטול ההמלצה שלא לטוס לישראל, חברת הלואו קוסט ההונגרית וויז אייר מבטלת את כל טיסותיה לישראל ומישראל עד 14 בינואר 2025, כולל. החברה הודיעה הבוקר (שלישי) כי "עקב ההסלמה" היא החליטה להשהות את הפעילות לישראל וממנה ותשוב לטוס לישראל רק ב-15 בינואר 2025.

וויז אייר אינה פועלת בישראל כרגע על רקע המצב הביטחוני. רק בתחילת השבוע הודיעה החברה כי היא משהה את הטיסות לישראל עד 23 באוקטובר, אך כעת הגיעה ההודעה הסופית כי הטיסות לא יחודשו כלל בשנה לועזית זו.

מדובר במכה קשה לנוסעים בשל העובדה כי חברת התעופה מפעילה טיסות מישראל לכ-15 יעדים ברחבי העולם. ישראלים רבים היו אמורים לטוס עם החברה, מדובר בצעד שישפיע לכל הפחות על אלפים מהם.

המהלך של וויז אייר תגרום לעלייה משמעותית במחירי הכרטיסים לכל היעדים באירופה.

וויז אייר אינה לבד. חברת התעופה היוונית איגיאן הצטרפה למגמה, כשהודיעה כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפחות עד ה-6 בנובמבר. במקביל, אייר סיישל, שהייתה אמורה לחזור לפעילות, ביטלה את טיסותיה המתוכננות.

קורנדיאון, חברה שהפעילה טיסות ליעדים ביוון, החליטה גם היא לבטל את כל טיסותיה. אייר פראנס, מהחברות הגדולות באירופה, הודיעה אף היא על ביטול כל טיסותיה לישראל.

בלו בירד, שבתחילה הצהירה כי תשוב לפעילות בישראל עם ביטול ההנחיה של האיגוד האירופי, עדיין לא מפעילה טיסות לפי שעה. 

וויז אייר חברות תעופה טיסות נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}