י"ג תשרי התשפ"ה
15.10.2024
"עובדים 24/7"

מחסור במיירטים? איש התעשייה האווירית: "חוסר אחריות"

מזכיר ארגון עובדי התעשייה האווירית, יאיר כץ התייחס לדיווח על מחסור בטילי ירוט: "אינני יודע מי עומד מאחורי הכתבה, אני כן יודע שהוא חסר אחריות במקרה הטוב או מחפש להחליש את מדינת ישראל במקרה הרע"

מחסור במיירטים? איש התעשייה האווירית: "חוסר אחריות"
כיפת ברזל צילום: דובר צה''ל

יאיר כץ, מזכיר ארגון העובדים של התעשייה האווירית, מבהיר כי הפרסום על מחסור ישראלי בטילי יירוט אינו נכון. "הכותרת שפורסמה הבוקר בפייננשל טיימס לא נכונה. יש לישראל מלאי טילי יירוט שיכול להספיק למלחמה לאורך זמן ממושך - במגוון זירות", הבהיר כץ ברשת איקס (טוויטר).

כץ הוסיף: "אינני יודע מי עומד מאחורי הכתבה, אני כן יודע שהוא חסר אחריות במקרה הטוב או מחפש להחליש את מדינת ישראל במקרה הרע".

עוד הדגיש מזכיר ארגון עובדי התעשייה האווירית, כי "מפרוץ המלחמה עובדות ועובדי התעשייה האווירית והתעשיות הביטחוניות האחרות, עובדים 24/7 כדי לספק לצה״ל תחמושת הגנתית והתקפית לצורכי המלחמה ונמשיך לעשות זאת ככל שיידרש".

כזכור, הבוקר דיווח ה"פייננשל טיימס" הבריטי מפי בכירים בתעשייה הצבאית, קצינים לשעבר ומומחים, כי ישראל עומדת בפני מחסור חמור בטילי יירוט, בעודה מתכוננת לתקוף את איראן ושלוחיה.

דנה סטרול, בכירה לשעבר במשרד ההגנה האמריקני, האחראית על המזרח התיכון אמרה לעיתון. "בעיית התחמושת של ישראל היא רצינית. אם איראן תגיב למתקפה הישראלית, וחיזבאללה יצטרף גם כן, ההגנות האוויריות של ישראל יימתחו", היא הוסיפה כי גם המלאי שמגיע מארה"ב אינו אינסופי. "ארה"ב לא יכולה להמשיך לספק לאוקראינה ולישראל באותו קצב. אנחנו מגיעים לנקודת מפנה".

ירוט כיפת ברזל יאיר כץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}