י"ג תשרי התשפ"ה
15.10.2024
תושב אלעד

האזרח שחיסל את המחבל - קיבל נשק לאחרונה, בזכות ההקלות

האזרח שנקלע לזירת האירוע הבחין במתרחש ירה לעבר המחבל וחיסל אותו: "זינקתי מהרכב, שלפתי את האקדח ויריתי בו, אני מרגיש שמילאתי את חובתי האזרחית"

האזרח שחיסל את המחבל - קיבל נשק לאחרונה, בזכות ההקלות
זירת הפיגוע סמוך ליבנה צילום: דוברות הצלה

האזרח שחיסל את המחבל במחלף יבנה קיבל את נשקו הפרטי לפני כשלושה חודשים, במסגרת הרפורמה שמוביל השר לביטחון לאומי בן גביר. בזכות נשקו האישי נמנע אסון גדול יותר.

השר בן גביר, לצד האזרח שניטרל את המחבל בנשקו האישי: ״יש כאן שוטר גיבור שמדינת ישראל חייבת לו הרבה. יש לנו שוטרים גיבורים. הרפורמה בכלי הנשק מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. האדם הזה גיבור, הצליח להציל חיים של הרבה מאוד אנשים. ואני גאה בכך שהובלנו רפורמה שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. נשק, בידיים הנכונות, נשק לאזרחים - הוא שמציל הרבה חיים״.

בן גביר והאזרח צילום: באדיבות המצלם

האזרח שיחזר את הרגעי הפיגוע ממבטו: ״ראיתי את המחבל יורה, עצרתי בצד, הוא ירה עליי, פספס, קפצתי מהאוטו ויריתי בו וניטרל אותו. זה בזכות השר בן גביר והרפורמה הזאת, הצלחתי להוציא נשק והחיים שניצלו - לא פחות בזכותו״.

עפ"י החשד המחבל התקרב רגלית לכביש הראשי, ירה בשוטר ופצע אותו באורח אנוש מותו ואז המשיך המחבל במסע ירי ופצע 4 אזרחים עד שנוטרל על ידי אזרח. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז. כביש 4 לכיוון צפון נפתח לתנועה.

יחזקאל, שנסע במכוניתו מראשון לציון לאשדוד, סיפר בשידור "חדשות 12": "נסעתי על הכביש, ופתאום ראיתי ניידת ולידה מישהו שיורה לכל הכיוונים. ניסיתי לברוח, הוא פגע לי באוטו וירדתי ממנו. שנייה לפני כן מישהו ירד עם נשק וירה לו בראש. בתוך שניות ספורות זה הסתיים". הוא הוסיף: "המחבל בא ברגל, ראיתי אותו יורה בנשק קטן לכל עבר".

פיגוע יבנה מד"א מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}