ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
נוסע נוסף נפצע

טרגדיה: טייס יהודי מניו ג'רזי נהרג בהתרסקות מטוס

טייס יהודי נהרג כתוצאה מהתרסקות מטוס קטן ביום ראשון בלילה בשכונת מגורים בסוואנה, ג'ורג'יה, כך מסרה המשטרה המקומית. "הטייס נהרג, ולנוסע יש פציעות קלות", פרסמה משטרת סוואנה, והוסיפה כי לא היו נפגעים על הקרקע

טרגדיה: טייס יהודי מניו ג'רזי נהרג בהתרסקות מטוס
אילוסטרציה צילום: pixabay

בוריס יוסופוב ז"ל, מגלן רוק - ניו ג'רזי, נהרג בהתרסקות מטוס קטן בסוואנה, ג'ורג'יה, בעת שהטיס את המטוס. נוסע שטס עם בוריס ז"ל במטוס נפצע באורח קל בלבד, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

משטרת סוואנה דיווחה כי ההתרסקות אירעה בסביבות השעה 21:45 בסמוך לצומת הרחובות האברשאם ומזרח 66. צוותי כיבוי הגיעו במהירות, ופעלו לחלץ את שני האנשים הלכודים בתוך הריסות המטוס.

Yeshiva world newsבוריס יוסופוב ז"לצילום: Yeshiva world news

למרבה הצער, מותו של בוריס נקבע בזירת ההתרסקות. לא דווח על נפגעים נוספים בסביבה. "הטייס נהרג, ולנוסע יש פציעות קלות", פרסמה משטרת סוואנה ברשת X, והוסיפה כי "אף אחד לא נפגע על הקרקע".

ארגון 'חסד של אמת' פעל עם הרשויות המקומיות כדי להבטיח את כבוד המת. מינהל התעופה הפדרלי (FAA) יוביל את החקירה של סיבת ההתרסקות.

ראש העיר ואן ג'ונסון ספד לטייס בפייסבוק: "הלב שלנו כואב כשאנחנו מתאבלים על אובדן הטייס בהתרסקות המטוס הטראגית. אנו מוסרים את תנחומינו העמוקים למשפחתו בתקופה הקשה הזו. מחשבותינו גם עם הנוסע, מאחלים לו החלמה וריפוי מהיר". עוד כתב: "אנחנו אסירי תודה שאף אחד בשטח לא נפגע, תודה מקרב לב לשוטרים ולכבאים שפעלו במהירות ובאומץ לנוכח מצב החירום הזה. המסירות והאומץ שלכם מוערכים מאוד. בואו נתאחד כקהילה כדי לתמוך באלה שנפגעו ונכבד את החיים שאבדו".

ניו ג'רזי התרסקות מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}