ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
צפו בגלריה

גדולי ישראל התפעלו מ'לולבי רוסוף' שהגיעו היישר מהצפון

ביקור מיוחד במעונם של גדולי ישראל: אלי רוסוף מ'"לולבי רוסוף" התקבל בחביבות יתירה בבתיהם של גדולי ישראל שהתפעלו מההידורים של הלולבים. צפו בגלריה

גדולי ישראל התפעלו מ'לולבי רוסוף' שהגיעו היישר מהצפון
הגר"ש שטיינמן בבדיקת הלולב צילום: דוד קשת

בצל התקופה המאתגרת והמלחמה בצפון הארץ, אלי רוסוף, העומד בראש "לולבי רוסוף", ערך ביקור מיוחד בבתי גדולי ישראל. במהלך הביקור נחשפו גדולי הדור להידורים המיוחדים של הלולבים והתפעלו מהרמה הגבוהה והמחויבות הבלתי מתפשרת לכשרות ולהידור מצווה.

בבתי גדולי ישראל, בהם פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו, ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן, הגאון הצדיק רבי מרדכי אדלשטיין והאדמו"ר מאלכסנדר שליט"א, התקבל רוסוף בחמימות רבה. בכל אחד מבתיהם התקבל בחביבות יתרה על חיבוב מצוות הלולב ועל הלולבים המהודרים שנודעו כבר כמהודרים ביותר.

הלולבים המהודרים של "לולבי רוסוף" נמכרים במוקדי החלוקה שמפעילים ב"לולבי רוסוף" בשיתוף עם ועד הרבנים לענייני צדקה בכל מוקדים בפריסה רחבה: ירושלים, בני ברק, בית שמש, חיפה – כל מוקד ערוך ומוכן להעניק לכם את ד' המינים הטובים ביותר. במוקדים ממתין לכם המבחר הגדול ביותר בארץ  ובתי הוראה המאוישים על ידי מ"וצים מומחים לארבעת המינים. המוקדים פתוחים בהתאם ללוח הזמנים המפורסם במודעות עד לכניסת החג.

לולבי רוסוף גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}