י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
מום בולט וקשה

"נולד עם חצי פנים": אחרי 11 שנים - מחזירים את החיוך לעזריאל

הסיוט של כל הורה, התגשם אצלם – התינוק החמוד נולד כשהוא עם מום בולט וקשה במיוחד – תינוק עם חצי פנים • מאז גדל התינוק והיה לילד חמד, צדיק, ירא שמים, מוכשר, מוצלח, משקיע בלימודים, אבל המום ממשיך ללוותו • אחרי 11 שנים סוף סוף הוא עומד להיכנס לניתוח המיוחל, אבל כדי שזה יקרה הוא חייב עוד משהו קטן

"נולד עם חצי פנים": אחרי 11 שנים - מחזירים את החיוך לעזריאל
מום נדיר צילום: יח"צ

את ההתרגשות של עזריאל בן ה-11 אי אפשר לתאר במילים. הוא לא ישן בלילות מרוב התרגשות וציפייה. יחד איתו מתרגשים גם הוריו, בהתרגשות עצומה, ובשקט בשקט הם מודים שגם הם לא מצליחים להירדם בלילות... 

להביא לעזריאל חיוך חדש הקליקו כאן>>>

לפני 11 שנים הוא נולד עם מום חריג מאוד – חצי פנים. כן כן, תינוק עם חצי פנים.

מזעזע! בהחלט... המראה שלו קשה, ואנשים רבים מסבים את ראשם הצדה כשהם רואים אותו. עזריאל לא כועס, הוא מבין שהוא נראה חריג, והוא מבין שאנשים מרחמים עליו, אבל זה פוצע את הלב. זה לא קל להיות כל כך חריג, ועוד בגיל הילדות. 

הוא התחנן להוריו שייקחו אותו לניתוח שיאפשר לו להיראות כאחד האדם, אבל הם כל הזמן הסבירו לו שהוא קטן מדי, שהניתוח בגיל הזה לא יהיה יעיל די הצורך, ושכל המומחים אומרים שצריכים עוד לחכות, עד שיגדל קצת. 

והנה הרגע המיוחל הגיע. המומחה היחיד בעולם שיודע לבצע ניתוח מורכב שכזה בחן את הנתונים וקבע, עזריאל כבר גדול מספיק כדי להיכנס לניתוח. ,מאז שמע על כך, הוא מתרגש, מדבר על זה כל היום ומהרהר בזה כל הלילה. 

גם המחיר לא בשמים! כרבע מיליון שקלים בסך הכל, זה סכום פעוט ביחס לתרומה האדירה שהוא יעניק לעזריאל. ההורים שלו נחושים לעשות הכל כדי לגייס את הכסף ולנתח אותו. אבל לבקש עזרה מאחרים הם לא רצו...

אבל רבה של מודיעין עילית הגר"מ קסלר שליט"א, וכן קרובי וידידי המשפחה, הזהירו אותם שלא לעשות זאת בכוחות עצמם. 

"בשביל זה יש לנו את עם ישראל", אמרו להם, "כל אחד מאתנו יעזור לכם קצת, ונבקש מעוד יהודים טובים שיעזרו, וביחד נגייס את הסכום או לפחות את רובו, כדי שלא תצרטכו להיכנס לבור נוראי של חובות כבדים". 

אחים יקרים, זאת זכות להשתתף בכזה מבצע, הלב היהודי דוחף אותנו להשתתף, ואנחנו נרתמים ומסייעים! עכשיו, מקליקים ותורמים, בואו נעזור לעזריאל, ובעז"ה נזכה כולנו לבריאות, אריכות ימים והצלחה בכל העניינים בזכות המצווה הגדולה והחשובה הזאת. 

יחד, נביא לעזריאל את המתנה הגדולה בעולם- חיוך חדש. פנים חדשות. להיראות בדיוק כמו כולם.

להביא לעזריאל חיוך חדש הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר מום נדיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}