י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
עם שני נשקים

ניסיון חיסול שלישי? נעצר חמוש שניסה להיכנס לעצרת של טראמפ

גבר בן 49 מלאס וגאס נעצר סמוך לעצרת של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בקליפורניה. כוחות שיטור ביצעו בדיקה שגרתית ברכבו, ושם מצאו את כלי הנשק

ניסיון חיסול שלישי? נעצר חמוש שניסה להיכנס לעצרת של טראמפ
אילוסטרציה צילום: pixabay

משטרת קליפורניה עצרה הערב אדם חמוש שניסה להיכנס למתחם עצרת בחירות של נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ בעיר קואצ'לה.

החשוד נעצר כשברשותו שני כלי נשק. החשוד נהג ברכב שטח שחור, וזוהה מאוחר יותר כ-ום מילר בן ה-49 מלאס וגאס, הוא נמצא מחזיק ברובה ציד, אקדח טעון ומחסנית בעל קיבולת גבוהה.

משרד השריף מסר שלאירוע "לא הייתה השפעה על בטיחותם של משתתפי העצרת או הנשיא לשעבר טראמפ". לא דווח היכן אותרו הרובים ברכב השטח שלו בזמן המעצר, או מה הוביל לחיפוש ברכבו. החשוד שוחרר בערבות של 5,000 דולר וצפוי לעמוד לדין בינואר 2025.

הבוקר דיווחנו כי מטה הבחירות של טראמפ הגיש בשבוע שעבר לבית הלבן ולשירות החשאי לקבלת תמיכה צבאית לצורך הגברת האבטחה האישית של טראמפ לקראת הבחירות לנשיאות. הבקשה מגיעה לאחר התגברות האיומים על חייו של טראמפ, כך לפי רשת CBS.

על פי הדיווח, מטה הקמפיין ביקש שימוש במטוס צבאי לצורך שינועו של טראמפ לקראת הבחירות, כמו גם הרחבת מגבלות הטיסה סביב אירועי הקמפיין שלו. הבקשה כוללת גם שימוש בזכוכית כאמצעי אבטחה בנאומים של הנשיא באירועים פומביים.

המעצר מגיע לאחר שני ניסיונות התנקשות בטראמפ, ביולי האחרון כשכדור פגע באוזנו במהלך עצרת בפנסילבניה אז היורה חוסל על ידי השירות החשאי, ובספטמבר כשחמוש חיכה מחוץ למגרש הגולף שלו בפלורידה ונורה על ידי השירות החשאי מבלי שהצליח להתקרב לטראמפ.

דונלד טראמפ קליפורניה נסיון התנקשות בטראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}