י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
בביקור משפחות החטופים

הרבנית חשפה: בעלי ר' יצחק ישן על קרש מאז פרוץ המלחמה

הגר"י קולדצקי, חתנו של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, ישן על קרש במקום מיטה מאז שמחת תורה שעברה, כהזדהות עם החטופים. רעייתו, הרבנית קולדצקי חשפה את הקרש למשפחות שביקרו אצלה. היא הסבירה שבעלה מרגיש שאי אפשר לישון בנוחות כשלא יודעים באילו תנאים נמצאים החטופים. הסיפור המלא

הרבנית חשפה: בעלי ר' יצחק ישן על קרש מאז פרוץ המלחמה
המיטה של רבי יצחק עם הקרש צילום: ישראל כהן

במסגרת מסע בני משפחות של חטופים לקראת סוכות בעיר בני ברק הגיעו בני המשפחות לביתה של הרבנית לאה קולדצקי שתחי' בתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל וממשיכה דרכה של אמה הרבנית בת שבע אסתר קנייבסקי ע"ה. 

במקום חשפה הרבנית כי בעלה מגיד המישרים הנודע הגאון הצדיק רבי יצחק קולדצקי ישן על קרש אותו הניח על המיטה. כבר שנה מאז פרצה המלחמה.

הרבנית הראתה למשפחות ואמרה: "אתם יכולים להכנס לחדר לראות. איך אפשר לישון בנוחות כשאין לנו מושג איך ואיפה ישנים החטופים?".

איש התקשורת הבכיר העיתונאי ישראל כהן חשף את הדברים בחשבון הטוויטר וכתב: "הגענו לרבנית קולדצקי להתברך. כבדרך אגב היא מספרת שבעלה הרב יצחק קולדצקי לא ישן על מיטה מאז שמחת תורה. החתן של מרן רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, תלמיד חכם ורב בישראל, מעל גיל 70 החליט לישון על קרש אותו הניח על המיטה. כבר שנה. זוכר. יום יום. "אתם יכולים להכנס לחדר לראות. איך אפשר לישון בנוחות כשאין לנו מושג איך ואיפה ישנים החטופים?" אמרה הרבנית".

משפחות החטופים קיימו סיור היום (ראשון) בעיר בני ברק ביוזמת הרב דוד דרוק יו"ר ארגון כיסופים והרבנית ריקי סיטון מאיילת השחר שמלווים את משפחות החטופים. 

ישראל כהןהקרש עליו ישן רבי יצחק קולדצקיצילום: ישראל כהן

הרבנית קולדצקי הרב יצחק קולדצקי בני משפחות החטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}