י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
בתצפית על לבנון

גלנט: "לא נאפשר את חזרת חיזבאללה לקו הכפרים הראשון"

שר הביטחון גלנט בתצפית על דרום לבנון: "קו הכפרים הראשון הוא יעד צבאי של חיזבאללה, עם אלפי נשקים וטילים ומאות מנהרות. המקומות האלה יושמדו, וגם לאחר יציאת כוחות צה"ל לא נאפשר את חזרת חיזבאללה לכאן"

גלנט: "לא נאפשר את חזרת חיזבאללה לקו הכפרים הראשון"
שר הביטחון גלנט בפיקוד הצפון צילום: אלעד מלכא

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (ראשון) לגבול הצפון, שם קיים תצפית והערכת מצב עם מפקד אוגדה 91 תת-אלוף שי קלפר. שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות כוחות האוגדה בהגנה ובהתקפה בדגש על התקדמות הפעילות הקרקעית לאיתור והשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה בדרום לבנון.

אלעד מלכהשר הביטחון גלנטצילום: אלעד מלכה

בהמשך השר גלנט שוחח עם מפקדי ולוחמי מילואים שהוקפצו לגזרה ולוחמים תחת אוגדה 91. השר עמד על הצורך להמשיך ולייצר את התנאים הביטחוניים להשבתם של תושבי הצפון לביתם בביטחון.

בסיום הביקור אמר שר הביטחון: "בתצפית שקיימתי עכשיו רואים ממש פרוס לפנינו את כל קו הכפרים הראשון של חיזבאללה. מה שמאפיין את המקומות האלה, זה שכל אחד ואחד מהם זה יעד צבאי ומוצב תת-קרקעי עם הרבה מאוד מנהרות, עם אמצעי אמל"ח, מצאו פה מאות RPG, נקלעים, טילי נ"ט ואת כל הדברים האלה צה"ל משמיד עכשיו, יעד אחר יעד, מתחת לאדמה ומעל לאדמה". 

שר הביטחון גלנט בתצפית בגבול הצפון צילום: תקשורת שר הביטחון

גלנט הוסיף: "הנחיתי את כוחות צה"ל מהמטה הכללי ומטה שכל מקום כזה לא רק שיושמד, אלא שלא נאפשר את חזרתם של המחבלים אל תוך המקומות האלה. זה הדבר החיוני על מנת לשמור את ביטחונם של תושבי הצפון. הפעולה של צה"ל היא עוצמתית, חזקה מאוד, אנחנו פועלים בכל עומק השטח, השמדנו תשתיות בביירות, בבקאע ובכל רוחב לבנון ועכשיו בקו המגע, ואנחנו נמשיך את הפעולה הזאת עד שנגיע להישג המבצעי הנדרש".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}