ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
להקדים רפואה

רשת מיוני 'טרם' נערכת בכוחות מתוגברים לקראת ימי החגים

העובדה שמיוני 'טרם' פתוחים גם בשעות שבהן המרפאות הקהילתיות סגורות, הביאה להחלטה לתגבר את הסניפים בכוחות רפואיים גדולים במטרה להעניק שירות מהיר ויעיל • ד"ר זלוטניק, הסמנכ"ל הרפואי של 'טרם': "מי שאינו חש בטוב, מומלץ שלא יתלבט ויפנה לטיפול רפואי גם בימי החגים"

 רשת מיוני 'טרם' נערכת בכוחות מתוגברים לקראת ימי החגים
מוקד טרם צילום: יח"צ

נשלמו ההכנות ברשת מרפאות המיון של 'טרם' הפזורות ברחבי הארץ, לקראת החגים. במסגרת ההיערכות המקיפה הוחלט  כמידי שנה ב'טרם', לתגבר באופן ניכר ומשמעותי את הצוותים המקצועיים. זאת,  על מנת להמשיך ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי אף בימי החג העמוסים, במטרה לשמר את איכות השירות המקצועי ואת זמינות השירותים המוענקים, כמיטב המסורת של 'טרם',  תוך פרק זמן מהיר ככל הניתן.

מניסיון העבר עולה, כי בתקופת החגים נצפית עלייה תלולה במספר המטופלים המגיעים למיוני 'טרם', הן בשל העובדה כי מרפאות הקהילה סגורות בחגים והן לנוכח פציעות המאפיינות את החגים השונים, בהן- כוויות, חתכים, שברים וכדומה.

לאור הפעילות הצפויה להיות גבוהה ועמוסה מן הרגיל, נערכים ב'טרם' להמשיך ולהעניק את השירות המהיר והמקצועי, המשמש אבן יסוד בפעילות הרשת וכבר קנה את שמו בידי רבים מספור שהשתמשו בשירותי 'טרם' ובירכו על כך בכל פה.

מלבד תגבור הצוותים המקצועיים בסניפים כמו גם תגבור מלאי הציוד הרפואי בהם, הוחלט ב'טרם' לתגבר גם את מערך היועצים המקצועיים. כך, הרופאים במיון יוכלו להתייעץ באופן מקוון עם רופאים מומחים במידת הצורך, בכל שעה וזמן גם במהלך החג,  במערך ממוחשב, זמין ויעיל. בנוסף, ננקטו כל הצעדים הנדרשים, על מנת לוודא כי תהליך האבחון והטיפול, יהיה מהיר ובע"ה ללא כל תקלה.

לקראת החגים נערכו שיחות ופגישות בין ראשי הנהלת 'טרם' לבין המנהלים בקופות החולים על מנת להתאים את שעות פתיחת המיונים ותגבורם, לשעות שבהן המרפאות הקהילתיות אינן פעילות.

ד"ר דוד זלוטניק, הסמנכ"ל הרפואי של 'טרם', מבקש להדגיש כי בימי החגים קיימת לעיתים נטייה אצל אנשים רבים, להתעלם מתסמינים רפואיים אשר מחייבים בדיקה, דוגמת כאבים בחזה, קוצר נשימה או החמרה במחלות כרוניות קיימות ולא להגיע לאבחון. נטייה זו, מדגיש הרופא, עלולה לסכן חיים. "אנו ערוכים להתמודד עם מגוון מצבים בסניפי 'טרם', וקוראים לציבור שלא להסס לפנות לקבלת טיפול רפואי בעת הצורך" אמר.

לרשת 'טרם' 26 סניפים ברחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום. 'טרם' מטפלת כל יום בכ-30% ממקרי הרפואה הדחופה בישראל והיא הגוף הגדול והחשוב בישראל לרפואה דחופה בקהילה. הצוותים הרפואיים ב'טרם' צברו במרוצת שנות הפעילות הרבות בסניפים הרבים הפזורים ברחבי הארץ, מיומנות רבה בטיפול במגוון מצבים רפואיים, לרבות הענקת שירות חירום רפואי מיידי לכל פנייה וניהול מיומן ומדויק בהתאם לאמות המידה הרפואיות הנדרשות.

בנוסף להיערכות המקצועית המתוארת, חודדו ההנחיות ההלכתיות הנהוגות ברשת 'טרם' בשבתות והחגים, כאשר ההתנהלות כולה נעשית על פי כללי ההלכה.

מהנהלת 'טרם' נמסר כי המוקדים בערים: מודיעין עילית, אשדוד, בני ברק וירושלים-סניף שרי ישראל, יפעלו במתכונת רגילה, 24 שעות ביממה, הן במהלך כל יום הכיפורים והן בכל ימי חג הסוכות וחול המועד. המוקדים האחרים של 'טרם' בשאר רחבי הארץ יפעלו עם צוותים רפואיים מוגברים בשעות הרגילות. למידע מדויק ולכל פרט נוסף, מומלץ להתעדכן במוקד המידע הארצי של 'טרם': 1599-520520.

טרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}