י"א תשרי התשפ"ה
13.10.2024
שבוע וחצי אחרי

המתקפה האיראנית: מאות דירות נפגעו, הנזק מוערך במאות מיליוני ש"ח

במס רכוש מעריכים כי הנזקים שנגרמו לרכוש אזרחי ישראל בעקבות מתקפת הטילים האיראנית עומד על כ-150 עד 200 מיליון שקל. הנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מנפילת טיל ליד מתחם Sea & Sun בת"א מוערך בכ-50 מיליון שקל

המתקפה האיראנית: מאות דירות נפגעו, הנזק מוערך במאות מיליוני ש"ח
המתקפה האיראנית צילום: פלאש 90

לפי ההערכות, הנזקים לרכוש אזרחי במתקפה האיראנית במסגרתה שוגרו כ-180 טילים בליסטיים לעבר ישראל, עומד על כ-150 עד 200 מיליון שקלים. מדובר בנזק הכבד ביותר ממתקפת טילים אחת, כך דווח ב"ווינט". 

במס רכוש מעריכים כי הנזקים שנגרמו מנפילת הטיל ליד מתחם Sea & Sun עומדים על לא פחות מכחמישים מיליון שקל. כ-150 דירות במגורי היוקרה ניזוקו במבנה, לצד מסעדות וחנויות יוקרה. 

בשבוע שעבר דובר צה"ל אישר כי "במתקפה האיראנית נרשמו פגיעות איראן בבסיסי חיל האוויר בנבטים ובתל נוף. הפגיעות לא פגעו במטוסים ומיד לאחר המתקפה מטוסי חיל האוויר המשיכו לתקוף במזרח התיכון ותוקפים ברגעים אלה". 

במסגרת המתקפה האיראנית לא דווח על נפגעים באורח משמעותי. ממד"א נמסר כי שני בני אדם נפצעו באורח קל בעקבות נפילות באזור תל אביב, וכמה בני אדם נוספים נפצעו ברחבי הארץ מחבלות בדרכם למרחב המוגן.

לפי דיווחים ערביים שונים במתקפת הטילים בכפר נועימה הסמוך ליריחו נהרג פלסטיני עזתי.

משמרות המהפכה של איראן פרסמו הודעה לאחר מתקפת הטילים על ישראל, לפיה השיגורים הגיעו "בתגובה למות הקדושים של הנייה, נסראללה ונילפורשאן ירינו ללב ישראל. אם המשטר הציוני יגיב לתקיפה האיראנית הוא יעמוד בפני התקפות אלימות". לטענת משמרות המהפכה שוגרו יותר מ-400 טילים.

המתקפה האיראנית על ישראל איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}