י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
חלום פרטי

לא תאמינו כמה קשה למצוא נכסים כאלה מאז הקורונה

עליית מחירי הקרקעות בשנים האחרונות הפכה את החלום לבית פרטי במרכז הארץ לכמעט בלתי אפשרי עבור משפחות רבות • הכירו את המיזם שמספק הזדמנות נדירה לרכוש בית פרטי במיקום אטרקטיבי, עם כל היתרונות שמציעה סביבה כפרית ונעימה

לא תאמינו כמה קשה למצוא נכסים כאלה מאז הקורונה
בית פרטי צילום: יח"צ

הביקוש לבתים צמודי קרקע בישראל תמיד היה גבוה, אך מאז מגפת הקורונה המגמה התחזקה באופן משמעותי. הסגרים, ההגבלות והצורך בשטח פרטי ואוויר פתוח גרמו לרבים להעריך מחדש את חשיבות הבית והסביבה. כתוצאה מכך, גברה ההעדפה לבתים עם גינה, המספקים לא רק מגורים אלא גם מרחב פרטי ושקט שבו ניתן לבלות עם המשפחה באוויר הפתוח.

עם זאת, במקביל לעליית הביקוש לבתים כאלה, חלה החמרה במגבלות הבנייה צמודת הקרקע. הרשויות והממשלה מקדמות בנייה רוויה גם באזורים כפריים, שבהם הייתה בעבר נפוצה בנייה פרטית. בנוסף, עליית מחירי הקרקעות בשנים האחרונות הפכה את החלום לבית פרטי במרכז הארץ לכמעט בלתי אפשרי עבור משפחות רבות.

לחצו כאן למיזם המיוחד>>>

האם החלום עדיין אפשרי?

השאלה הגדולה היא האם עדיין ניתן למצוא הזדמנויות נדל"ניות שיאפשרו לרכוש בית פרטי במחיר סביר, בסביבה כפרית קרובה לעיר מרכזית. התשובה היא: כן! כל עוד מחפשים במקומות הנכונים.

אחד המקומות הבולטים שמאפשרים להגשים את החלום הוא היישוב אדם (גבע בנימין), הממוקם במרחק של כ-7 דקות מירושלים. בשנים האחרונות נפתחו ביישוב שכונות חדשות המציעות דירות גן ופנטהאוזים, אך כמעט ואינן מציעות בנייה צמודת קרקע. אחד הפרויקטים האחרונים שמציע עתודות לבנייה צמודת קרקע ובמחיר אטרקטיבי הוא פרויקט "נופי אדם".

היישוב נמצא בתהליך צמיחה מואץ ומושך אליו אוכלוסייה איכותית המחפשת איכות חיים גבוהה. פרויקט "נופי אדם" מספק הזדמנות נדירה לרכוש בית פרטי במיקום אטרקטיבי, עם כל היתרונות שמציעה סביבה כפרית ונעימה. מדובר בהזדמנות ייחודית למי שמעוניין לשלב בין חיים קהילתיים לבין קרבה לערים מרכזיות.

מהם המאפיינים שמביאים להשבחת היישוב?

כדי לזהות הזדמנות נדל"נית בעלת פוטנציאל השבחה, יש להתמקד בכמה מאפיינים מרכזיים:

  • מיקום אסטרטגי: יישובים הסמוכים לערים מרכזיות נוטים להשביח לאורך הזמן. לדוגמה, "נופי אדם" ממוקם במרחק של כ-7 דקות מירושלים, עם גישה נוחה לצירי תנועה עיקריים.
  • התפתחות נדל"נית: יישובים שנמצאים בתנופת פיתוח נדל"ני מצביעים על עלייה צפויה בערך הנכסים בהם. "נופי אדם" הוא דוגמה ליישוב מתפתח, מה שהופך את רכישת הנכסים בו להשקעה מבטיחה.
  • תשתיות תחבורה: פיתוח תחבורתי משפר את ערך הנכסים. כביש 437, הכביש המוביל מירושלים לאדם, עובר שדרוג מנתיב אחד לכיוון לשלושה נתיבים לכל כיוון, מה שיוצר גישה נוחה יותר וקיצור משמעותי בזמני הנסיעה.
  • עתודות קרקע מוגבלות: יישובים עם עתודות קרקע אחרונות מהווים הזדמנות נדירה לרכישת נכס עם פוטנציאל השבחה גבוה.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

אחד הפרויקטים הבולטים המאפשרים לנצל את ההזדמנות הזו הוא פרויקט "נופי אדם" ביישוב אדם. הפרויקט ממוקם בעתודת קרקע נדירה שנמצאת במרכז היישוב, במקום אסטרטגי ושונה מכל הבנייה החדשה, עם נוף פתוח להרי ירושלים. מיקום זה מבטיח פוטנציאל השבחה גבוה ביחס לסביבה.

בנוסף, ניתן למצוא בפרויקט בתים צמודי קרקע במחירים נגישים, מה שהופך אותו לדוגמה מצוינת לאפשרות ליהנות מהחיים בסביבה כפרית, חיי קהילה, ועדיין לבצע השקעה חכמה לעתיד.

הפרויקט משלב בצורה נדירה בין נוחות הקרבה לעיר לבין איכות חיים גבוהה. יש מגוון רחב של אפשרויות: בתים עם גינות מפנקות ופרטיות, דירות פנטהאוז עם מרפסות ענק, ודירות גן – והכל בעיצוב מוקפד ומודרני.

החברה מתחייבת לאיכות ללא פשרות – וכל זה במחיר נגיש בשוק הנדל"ן התובעני של היום, עם אפשרות להשבחה אמיתית של הנכס.

לסיכום

אין ספק שרכישה כיום בשכונה מתפתחת עם קהילה איכותית תאפשר לדיירים ליהנות מבית פרטי במחיר אטרקטיבי. עם מגבלות הקרקע ומגמות הבנייה הרוויה באזור המרכז, ניתן גם לצפות להשבחה משמעותית במחיר, ולכן מדובר בהזדמנות נדירה שמומלץ לא לפספס.

לפרטים נוספים על פרויקט "נופי אדם" – זה הזמן להפוך את החלום למציאות וליהנות מחיים שקטים, קרובים לטבע ובאווירה מושלמת.

נופי אדם בית צמוד קרקע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}