י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
השערורייה נמשכת

אחרי שאסרו על אזכרת ירושלים כעיר בירה: ברשת CBS מתנכלים לעובד יהודי

אחרי שרשת CBS הורתה לעובדיה לא להתייחס לירושלים כבירת ישראל, הטלגרף הבריטי מדווח כי עיתונאים ברשת מפחדים להגן על מגיש יהודי שננזף מחשש שיפוטרו

אחרי שאסרו על אזכרת ירושלים כעיר בירה: ברשת CBS מתנכלים לעובד יהודי
חדר קונטרול בטלוויזיה צילום: Nati Shohat/Flash90

עובדי רשת CBS האמריקאים מפחדים להגן בפומבי על מגיש יהודי מחשש שיודחו. הרשת נקלעה לסערה בעקבות ראיון שערך המגיש טוני דוקופיל, הוא ספג ביקורת מבכירים ברשת על כך שגילה אהדה כלפי ישראל, כך דיווח הטלגרף הבריטי.

בראיון, עם הסופר הפרו-פלסטיני טה-נהיסי קואטס, שאל המגיש היהודי: "מה זה כל כך פוגע בך בעניין קיומה של מדינה יהודית שהיא מקום בטוח ליהודים?".

בכירים ברשת אמרו שהראיון "לא עמד בסטנדרטים של חוסר משוא פנים" של הרשת. מקורות בתוכנית אמרו שדוקופיל ספג בעבר ביקורת פנימית על כך שגילה אהדה כלפי ישראל.

עם זאת, ראשי CBS ספגו ביקורת על ההתערבות, כולל על ידי מנכ"ל חברת האם של הרשת, שאמר כי מדובר ב"טעות" וכי הראיון היווה מודל ל"שיח אזרחי".

חבר של דוקופיל אמר לטלגרף שהצוות חושש כעת לצאת להגנתו מכיוון שהם חוששים מהתנכלויות.

רשת CBS נמצאת לאחרונה בכותרות בגלל אירועים לא מחמיאים, דונלד טראמפ טען שהרשת ערכה מחדש את הראיון עם קמלה האריס כדי "לשפר את תשובותיה".

טראמפ קרא להשעות את רישיון השידור של הרשת, וכינה את התקרית "שערורייה" ו"חדשות מזויפות".

כמו כן, אתמול דיווחנו כי נאמר לכתבים שלא להתייחס לירושלים כעל עיר הבירה של ישראל, גורם ברשת אמר כי אין להתייחס אליה כעיר ישראלית בלבד.

ירושלים רשת CBS דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}