י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
דו"ח חושף

הקשר של קמלה האריס עם איש דת איראני המקדם טרור

דו"ח חדש של חוקרים מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון מגלה את האינטראקציה של סגנית הנשיא קמלה האריס עם איש דת יליד איראן בעל קשרים הדוקים עם ממשלת איראן, ומעלה חששות לגבי ההשפעה האיראנית בארה"ב

הקשר של קמלה האריס עם איש דת איראני המקדם טרור
אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

פעילים איראנים בארה"ב מממנים ומתדלקים שנאה בקמפוסים ומפיצים תעמולה אנטישמית ואנטי ישראלית ברחבי ארה"ב, ואפילו זוכים להיפגש עם נבחרי ציבור אמריקאים, כך לפי דו"ח חדש על קיצוניות של חוקרי אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון.

באחת התמונות הנוגעות לדו"ח, נראית סגנית הנשיא קמלה האריס משוחחת עם אימאם אנטישמי שפועל תחת השפעת המשטר האיראני הרצחני, כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'.

האיש יליד איראן, שימש כראש המשרד הפוליטי-אידיאולוגי במהלך שנות ה-80, האימאם מוחמד עלי מקיים קשרים עמוקים עם איראן, ושיבח את מייסד איראן שאחרי המהפכה, האייתוללה חומייני ושיבח גם את חיזבאללה, הוא אמר שהוא מוכן "למות למען המטרה".

האריס נפגשה עם האימאם באירוע בדטרויט ביולי 2021, ותכננה לבקר במרכז איסלאמי שנוי במחלוקת, הסיור בוטל ברגע האחרון בגלל מזג אוויר סוער.

"האימאם הצטרף לאירוע עם סגנית הנשיא האריס, המושל ויטמר, וקבוצה של מנהיגים פוליטיים ממלכתיים ולאומיים", פרסם המרכז היסלאמי לצד תמונות של מוחמד עלי לצד האריס.

הניו יורק פוסט מדווח כי האימאם מפרסם באופן קבוע תמונות ברשתות החברתיות עם נשיאי איראן לשעבר, כולל עלי אכבר רפסנג'אני, מוחמד חתאמי, חסן רוחאני, ואברהים ראיסי שנהרג לאחרונה.

"אם הדם שלי יעזור לשחרור לבנון, הייתי נותן את דמי לשחרור לבנון", אמר פעם לעיתון ערבי במישיגן. בשנת 1991 הוטל עליו לבדוק להקים סניפים אמריקאים של חיזבאללה ולקדם את השפעתה של טהראן על קהילות שיעיות, כך לפי המכון האמריקאי לשלום.

 

 

ארצות הברית איראן קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}