י"א תשרי התשפ"ה
13.10.2024
ביום כיפור

שוב זה קורה: יריות לעבר בית ספר חרדי

משטרת טורונטו פתחה בחקירה לאחר שנורו יריות לעבר בית ספר יהודי לבנות. זה מקרה הירי השני השנה לעבר בית הספר בעיר

שוב זה קורה: יריות לעבר בית ספר חרדי
אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת טורונטו, קנדה, פתחה בחקירת פשע שנאה לאחר שנורו יריות לעבר חלון בית ספר יהודי לבנות, זאת הפעם השנייה השנה שבה בית הספר היה יעד לירי.

התקרית אירעה בסביבות השעה 4 לפנות בוקר ביום הכיפורים בבית הספר היסודי לבנות "בית חיה מושקה" ביום כיפור, כך נמסר ממשטרת טורונטו, במסיבת עיתונאים.

רגע הירי צילום: רשתות חברתיות בקנדה

רשת CNN דיווחה כי לא בוצעו מעצרים והמשטרה לא פרסמה כל מידע על חשודים בשלב זה. לא היו נפגעים, הבניין היה ריק מכיוון שבית הספר סגור לרגל החגים, בהודעה לעיתונות, מסרה המשטר כי עדויות לירי אותרו בזירה.

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו פרסם הצהרה על הירי ואמר: "אני מאוד מוטרד לשמוע כשמשפחות ציינו את יום כיפור, נורו יריות בבית ספר יהודי בטורונטו. בזמן שאנחנו מחכים לפרטים נוספים, לבי עם התלמידים, הצוות וההורים שבוודאי מבוהלים וכואבים היום", כתב טרודו ברשת X. "אנטישמיות היא צורה מגעילה ומסוכנת של שנאה - ואנחנו לא ניתן לזה לקרות".

היורים לבושים בשחור יורים ונמלטים צילום: הקונסוליה הישראלית בקנדה

כזכור בחודש מאי האחרון מספר יריות נורו לעבר בית הספר לבנות 'בית חיה מושקה' של חב"ד בטורונטו קנדה, גם אז איש לא נפגע. הירי אירע בשבת, על פי הדיווחים נורו חמש יריות.

ראש הממשלה ג'סטין טרודו גינה גם אז. "יריות בבית ספר יסודי יהודי בצפון יורק זה מעשה אנטישמיות ובזוי. צריך להעמיד את מבצעיו לדין. אני מבקש מכל מי שיש לו מידע על האירוע הזה להעביר למשטרת טורונטו".

קנדה אנטישמיות טורונטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}