י"א תשרי התשפ"ה
13.10.2024
"ראיתי משהו זז"

האימה: קיבלה חבילה משיין וגילתה בתוכה עקרב חי

סטודנטית בריטית גילתה עקרב במשלוח מגפיים מסין. לאחר שהבינה שמדובר בעקרב, הצעירה בת 18, סגרה את החבילה, הוציאה אותה מחדרה והתקשרה לשותפיה לדירה. מומחה לעקרבים הגיע לדירה ולקח את הייצור המסוכן. חברת שיין מסרה כי המקרה נבדק

האימה: קיבלה חבילה משיין וגילתה בתוכה עקרב חי
עקרב. אילוסטרציה צילום: pixabay

סטודנטית בריטית קיבלה במשלוח מסין יותר ממה שהזמינה. כשפתחה חבילת בגדים מחברת שיין, היא גילתה עקרב חי. "חשבתי שזה צעצוע, ואז הוא זז", סיפרה סופיה אלונסו-מוסינג'ר ל-BBC, והוסיפה שזה היה "די מפחיד".

בעזרת חבריה לדירה באוניברסיטת בריסטול, העקרב הארסי הועבר לגיגית, ונלקח על ידי מומחה. חברת שיין מסרה, שהיא בוחנת את התקרית. הסטודנטית להנדסת חשמל ואלקטרוניקה אמרה: "פתחתי את האריזה החיצונית וראיתי משהו זז והייתי בהלם, כאילו מה זה?".

לאחר שהבינה שמדובר בעקרב, אלונסו בת 18, סגרה את החבילה שהכילה זוג מגפיים, הוציאה אותו מחדרה והתקשרה לשותפיה לדירה. "חשבתי שאני חולמת", אמרה. "אני מרגישה שאני בסדר עם עכבישים ודברים דומים, אבל זה היה מפחיד לראות בחדר שלי עקרב".

אוליבר ג'יימס, סטודנט שותף לדירה שלומד זואולוגיה, העביר את העקרב לתוך מיכל פלסטיק עם מלקחיים למטבח. "זה היה קצת מורט עצבים", אמר ל-BBC, מכיוון שאיש לא ידע עד כמה זה ארסי".

עקרב סין בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}