י"א תשרי התשפ"ה
13.10.2024
דמים בדמים נגעו

משעשע: האמא והבן התחרו על פתיחת ארון הקודש - ולא שמו לב

אם ובנה התחרו במהלך יום כיפור על פתיחת ארון הקודש, מבלי שהם עצמם או מישהו מהמתפללים שם לב לכך: "כשביקש שליח הציבור לברך את האישה, התברר: המנצחת היא אימו של המפסיד ואף אחד לא שם לב, אפילו לא הם"

משעשע: האמא והבן התחרו על פתיחת ארון הקודש - ולא שמו לב
אילוסטרציה (Abir Sultan/Flash90) צילום: פלאש 90

העיתונאי אוריה אלקיים שיתף בסיפור מבית הכנסת בו התפלל ביום כיפור, בו התחרו אם ובנו על פתיחת ארון הקודש - מבלי שמישהו מהקהל, או אפילו הם עצמם, שמו לב לכך. 

אלקיים שיתף ב-X: "רגע לפני תפילת נעילה. שליח הציבור מכחכח בגרונו ומציע למכירה את פתיחת ארון הקודש. "פתיחה אחרונה ליום הכיפורים, רבותיי. וואלק, לא סתם, לא ולא". בחור צעיר צועק "שלוש מאות". מעזרת הנשים נשמע קול מרוחק, "חמש מאות"". 

""חמש מאות פעם ראשונה, חמש מאות פעם שנייה..." עכשיו קופץ הבחור הנרגש לשבע מאות. האישה מעזרת הנשים משווה ומעלה לאלף. שליח הציבור מבסוט מהלהט. "אלף ומאתיים" מציע הצעיר, "אלף וחמש מאות" מאתגרת הגברת. שקט".

אלקיים המשיך לתאר: "הבחור נכנע. "אלף וחמש מאות פעם ראשונה, אלף וחמש מאות פעם שנייה, אלף חמש מאות פעם שלישית... זכתה"  כשביקש שליח הציבור לברך את האישה, התברר: המנצחת היא אימו של המפסיד ואף אחד לא שם לב, אפילו לא הם. העיקר שנתנה לבנה את הזכות לפתוח את ההיכל". 

יום כיפור ארון קודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}