ח' תשרי התשפ"ה
10.10.2024
ייתכן שעקבו אחריו

ביתו של יהודי הושחת לאחר טקס לציון 7 באוקטובר

ביתו של יהודי באמסטרדם הושחת ונפרץ לאחר שהיה בטקס לציון 7 באוקטובר. ייתכן שהאדם היה במעקב על ידי מפגינים אנטי-ישראלים לאחר שהשתתף בטקס בעיר לציון הטבח שביצע חמאס 

ביתו של יהודי הושחת לאחר טקס לציון 7 באוקטובר
שוטרים בהולנד צילום: Unsplash

המשטרה באמסטרדם חוקרת פריצה והשחתת בית השייך למייקל אסוס, גבר יהודי בעיר. המשטרה אמרה לתקשורת המקומית "אנחנו מתייחסים לנושא הזה ברצינות רבה". 

על פי הדיווח בעיתון De Telegraaf ההולנדי, חפצים רבים השייכים לאיש הושחתו במהלך הפריצה ביום רביעי, המשטרה לא מסרה אם נגנב משהו.

העיתון דיווח כי ייתכן שהאדם היה במעקב על ידי מפגינים אנטי-ישראלים לאחר שהשתתף בטקס בעיר לציון הטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. בדיווח צוין כי המשטרה לא יכלה לאשר זאת. "אנחנו עדיין בתחילת החקירה הזו ובודקים כל מיני תרחישים. אנחנו לא מתכוונים לספק השערות לגבי הסיבה".

סמלים ומזכרות יהודיים הושחתו בכוונה בביתו, תנ"ך עתיק אף נקרע.

"אני יכולה לדמיין שיש אי שקט בשכונה", אמרה ראש עיריית אמסטרדם, פמקה הלסמה, שביקרה את הקורבן הבוקר. "גבר יהודי-ישראלי, הוא מאוד בהלם, ואני לגמרי מבינה את זה" אמרה.

ראש העיר כינתה את האירוע "פריצה נוראית". ואמרה שהמשטרה הגיעה במהירות למקום ופתחה בחקירה. צריך לחכות ולראות. אבל נראה שמדובר באירוע אנטישמי, ואנחנו מתייחסים לזה מאוד ברצינות".

 

 

הולנד מלחמת חרבות ברזל אמסטרדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}