י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
תיעוד המעצר

התלמידים שדדו את הנגר: "נראה לך שתעשה על הרב חאווה?"

כתב אישום נגד שני צעירים ששדדו ותקפו נגר שלא סיים עבודה בבית רבם: "זה מהרב, נראה לך שתעשה על הרב חאווה?"

התלמידים שדדו את הנגר: "נראה לך שתעשה על הרב חאווה?"
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבועיים וחצי התקבל במשטרה דיווח אודות שוד רכב שהתבצע בטבריה. מתשאול ראשוני של הקורבן עלה כי הוא הגיע למסור הצעת מחיר למטבח, לאחר שקבע פגישה בטלפון עם לקוח. אך במקום המתינו לו מספר חשודים, תקפו אותו ולקחו את רכבו השווה מאות אלפי שקלים והשאירו אותו חבול בשטח יחד עם בנו הקטין שהיה עימו. 

מעצר החשודים צילום: דוברות המשטרה

מבירור נסיבות המקרה בשטח עלה כי אותו נגר לא סיים עבודת נגרות בביתו של רב, וכי התוקפים אמרו לו במהלך האירוע: "זה מהרב, ניראה לך שתעשה על הרב חאווה?".

עוד עלה כי השודדים הודיעו לקורבן כי לא מעוניינים בסיום העבודה אלא ב-150 אלף ש"ח שישולמו תוך 24 שעות ואם לו הוא - עתיד  לקבל "דקירה וכדור בראש."

עוד באותו הלילה, בתום פעילות חקירה מהירה, נעצרו שני חשודים (בית שאן 24 ו-27) על כביש הסרגל סמוך לעפולה כאשר הם נוסעים בתוך הרכב שנשדד קודם לכן וברשותם נתפס המכשיר הסלולרי ממנו נקבעה הפגישה עם הקורבן לאחר שאחד מהם השליך אותו באת המעצר לשדה הפתוח.

הבוקר בתום שלב החקירה הגישה הפרקליטות כתב אישום עם בקשה למעצרם של השניים בבית משפט המחוזי בנצרת.

משטרת מחוז צפון ולוחמי מג"ב מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת.

אלימות מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}