ח' תשרי התשפ"ה
10.10.2024
שנה ל-7 באוקטובר

ישראל: "האנטישמיות במזרח התיכון מקבלת השראה מגרמניה הנאצית"

השבוע התקיימה ועידה בוורשה שהוקדשה לקורבנות 7 באוקטובר. שגריר ישראל ציין: "בזמן שמדינות נלחמו במלחמת העולם השנייה נגד המפלצת הנאצית, רדיקלים במזרח התיכון שיתפו פעולה עם הנאצים, וכיום הם משתפים פעולה עם משטר רצח העם האיראני"

ישראל: "האנטישמיות במזרח התיכון מקבלת השראה מגרמניה הנאצית"
שגריר ישראל בועידה צילום: צילום מסך

האנטישמיות הרצחנית מקבלת השראה מגרמניה הנאצית. השבוע מתקיימת בוורשה ועידה מטעם הארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה (אבש"א). הארגון שכולל כשבעים מדינות הוקם בימי המלחמה הקרה וכיום זהו אחד הפורומים החשובים ביותר ששם נדונים נושאים של ביטחון, זכויות אדם וסוגיות אזוריות.

את ישראל ייצג בוועידה השגריר הישראלי בפולין ד"ר יעקב ליבנה, שנאם על המאבק באנטישמיות. השגריר הקדיש את דבריו לקורבנות ה-7 באוקטובר, ואמר שכיום עלינו להזכיר כי האנטישמיות הרצחנית במזרח התיכון מקבלת השראה מגרמניה הנאצית.

ליבנה: "בזמן שמדינות רבות כל כך נלחמו במלחמת העולם השנייה נגד המפלצת הנאצית וספגו אבדות איומות, אנטישמים רדיקלים במזרח התיכון שיתפו פעולה בהתלהבות עם הנאצים". השגריר הוסיף כי הנאצים החדשים שמשתפים פעולה עם המשטר האיראני הרצחני רוצים להחזיר את האנושות לתקופות האפלות ביותר. הוא סיכם עם המסר הבא למשתתפים הרבים בוועידה: "אם לא נעמוד באתגר הזה ביחד כולנו נשלם מחיר נורא".

גרמניה פולין נאצים חמאס מלחמת חרבות ברזל יעקב ליבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}