ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

פספורטכארד מרחיבה את סל ההטבות ללקוחותיה ומשיקה הטבת חבילות גלישה

פספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל והרילוקיישן הגדולה בישראל מרחיבה את סל ההטבות ללקוחותיה

פספורטכארד מרחיבה את סל ההטבות ללקוחותיה ומשיקה הטבת חבילות גלישה
פספורטכארד צילום: יח"צ

בהמשך להשקות של שירות  Find My Luggage לאיתור המזוודות ושל PassportCard Flight Delay לכניסה חינם לטרקלינים במקרה של עיכוב בטיסות, שהובילו לשינוי והקלה על חווית הנסיעה לחו"ל בשנתיים האחרונות,  מעדכנת היום פספורטכארד על הטבה נוספת המעניקה שירות חבילות גלישה (eSIM) ללא תוספת תשלום בעת הוספת כיסוי סלולרי לביטוח הנסיעות.

eSIM היא טכנולוגיה שהופכת לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות ומאפשרת שימוש מוזל ונוח בגלישה בחו"ל מהמכשיר הנייד, ללא צורך בהחלפה פיזית של רכיב ה-SIM. טכנולוגיית ה-eSIM  נתמכת ברוב המכשירים הסלולריים בשנתיים האחרונות.

את ההטבה תציע פספורטכארד ללקוחות שרכשו כיסוי לגניבת המכשיר הסלולרי, בעוד נפח חבילת הגלישה יקבע בהתאם לאורך הנסיעה. החבילות ינועו בנפחים של 3GB ללקוחות שייסעו לשבוע, 5GB עד לשבועיים, 7GB מעבר ל 15 ימים ועד 25GB ללקוחות עם פוליסה שנתית. חבילות אלו הופכות את פספורטכארד לחברת ביטוחי הנסיעות הישראלית אשר מציעה את חבילות הגלישה הרחבות ביותר בישראל ללא עלות. שירות ה-eSIM יופעל ע"י חברת VOYE שתספק את השירות והתמיכה הטכנית בעברית.

רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד "אנו בפספורטכארד רואים חשיבות עליונה בשיפור חוויית הנסיעה של מבוטחינו לחו"ל, חשיבות זו התבטאה בשנים האחרונות בשורה של שירותי ערך מוסף בלעדיים שניתנו רק למבוטחי פספורטכארד.
היום אנו מוסיפים לשורה ייחודית זו גם את חבילות הגלישה באמצעות eSIM, כמרכיב נוסף שנועד להקל על התקשורת ולשפר את חוויית הנסיעה של מבוטחינו."

פספורטכארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}