ח' תשרי התשפ"ה
10.10.2024
אחרי עשור

לקראת תפקיד חדש: איש התקשורת החרדי הבכיר עוזב

הפרשן הפוליטי של רדיו קול חי מונה לראש המטה של הראשון לציון הנבחר. היום הוא נפרד מהתחנה שהייתה לו בית שני במשך כעשור: "אני יוצא לדרך חדשה בתחושת שליחות עמוקה, ואני מקווה שאצליח לתרום ולקדש שם שמיים"

לקראת תפקיד חדש: איש התקשורת החרדי הבכיר עוזב
איתי גדסי צילום: באדיבות המצלם

איש התקשורת החרדי איתי גדסי, מונה לראש המטה של הראשון לציון הגאון הרב דוד יוסף ויעזוב את תפקידו כפרשן הפוליטי של רדיו 'קול חי', אחרי עשר שנים של עבודה בתחנה.

הבוקר (חמישי) התייחס גדסי למעבר הדרמטי, במהלך התכנית מהדורת סוף השבוע, אותה הוא מגיש לצד יענקלה פרידמן: "נפלה בחלקי זכות גדולה, וקיבלתי הצעה מהראשון לציון מרן הרב דוד יוסף, שנכנס לתפקידו ממש בימים אלו, לבוא ולסייע בעדו ולעבוד איתו, וזה אתגר מאוד מאוד רציני. אני מקווה שאנחנו נוכל לקדש שם שמיים ונסייע בידו לעשות דברים טובים למען עם ישראל".

גדסי הודה לעמיתיו לתחנה: "בהתרגשות עמוקה אני רוצה להודות לכל הצוות כאן ולאבי רוזן המנכ״ל, אני חותם פרק משמעותי מאוד כאן ברדיו, בכל מיני תפקידים. המקום הזה היה הבית השני שלי במשך כל התקופה הזו, לפעמים אפילו הבית הראשון. עברנו פה הרבה דברים, הקורונה, המלחמה, היו פה אירועים מאוד גדולים, ולמדתי מהם הרבה. העבודה הזו הפכה לחוויה, ומכאן אני יוצא לדרך חדשה בתחושת שליחות עמוקה, ואני מקווה שאצליח לתרום ולקדש שם שמיים, כי זו המטרה שלי".

איתי גדסי נפרד מרדיו קול חי צילום: קובי סגל/אתר ’אמס’

איתי גדסי החל את דרכו התקשורתית ב-2007 ככתב מוניציפלי ברשת קו עיתונות, בה סיקר את הרשויות החרדיות ואת העיר בני ברק. וכן כמגיש פינות ברדיו קול חי, וכפרשן בקווי הנייעס החרדים.

ב-2009 מונה לדובר עיריית אלעד. ב-2011 התגייס לצה"ל ושירת בדובר צה"ל כמש"ק-דוברות לענייני שירות חרדים בצה"ל.

בשנת 2013 חזר גדסי לרשת "קו עיתונות", שם שימש כעיתונאי ועורך משנה של הרשת וכעורך האתר כל הזמן. גדסי סיקר עבור העיתון את הבחירות המקומיות ברשויות המקומיות בטור שבועי "זירה מקומית".

ב-2015 החל את עבודתו ככתב ופרשן פוליטי ברדיו קול חי, וכמגיש תוכניות אקטואליה. 

גדסי נשוי ואב לחמישה. מתגורר בבני ברק. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ובינואר 2023 הוסמך כעורך דין. במרץ 2024 מונה ליו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכת עורכי הדין.

איתי גדסי רדיו קול חי הרב דוד יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}