ח' תשרי התשפ"ה
10.10.2024
באישור צה"ל

לקראת יום כיפור: אלפים הגיעו לקבר יוסף

אלפי בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מכוח אחדות ישראל צה"ל ינצח את אויבינו הברברים"

לקראת יום כיפור: אלפים הגיעו לקבר יוסף
קבר יוסף צילום: צה"ל

לקראת יום כיפור, כחלק מהימים הנוראים, אלפי בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף, זאת כחלק מהכניסות הקבועות של מועצה אזורית שומרון, בליווי ובאישור צה"ל.

יוסי דגן הודה למח"ט שומרון אל"מ אריאל גונן, קצין הגמ"ר רב סרן רון לוי, לחיילי צה"ל ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה אזורית שומרון.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "לקראת יום הכיפורים, היום הקדוש בשנה, אנחנו מתפללים להצלחת חיילינו הגיבורים הלוחמים בעזה, ביהודה ושומרון ובלבנון, ולהצלתם והחזרתם הביתה של כל החטופים. מקבר יוסף ועד גבול הצפון, מהלבנון ועד השומרון - כולנו משפחה אחת, מאוחדים. ההתיישבות בשומרון היא המגן החי של מדינת ישראל וחוד החנית של הציונות. אנו ממשיכים במסורת אבותינו, בונים את הארץ בגאון, ומתפללים שהשנה הבאה תהיה שנת ניצחון לישראל, שנת פריחה להתיישבות, שנת שלום ושגשוג למדינת ישראל כולה, ושנת גאולה והחזרת כל חטופינו הביתה. יחד נתגבר על כל אתגר ונבנה עתיד מזהיר לעם ישראל."

סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון: "אנחנו מגיעים בסוף עשרת ימי תשובה לקבר יוסף להתפלל על 101 החטופים, שנמצאים עכשיו בידיים הארורות של הנאצים בחמאס. החטופות והחטופים האלה, כמו שיוסף ישב בבור במצרים, בידיים הטמאות של פוטיפאר סריס פרעה, ככה אנחנו מתפללים שהקב"ה יוציא בזכות יוסף הצדיק, את החטופות והחטופים האלה מאפלה לאורה, משעבוד לגאולה. תשפ"ה הזאת, אנחנו רוצים לראות את כולם שבים לביתם, בזכות יוסף הצדיק. עם ישראל מאוחד בתפילה לשובם של החטופים ובמלחמה, למיגור האויב והשמדתו, עד שנחזיר את אחרון אחינו ואחיותינו לביתם".

יוסי דגן מלחמת חרבות ברזל קבר יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}