י"ב תשרי התשפ"ה
14.10.2024
חיפש קרבנות

תיעוד מזעזע: המחבל בחדרה מנסה להיכנס לגן ילדים, אשה חרדית ניצלה

בתיעוד מצמרר נראה המחבל שפצע מספר אנשים בחדרה אתמול, מסתובב ברחובות העיר לפני שהחל לדקור עוברי אורח. שמונה בני אדם נפצעו, אחד באורח אנוש, המחבל ניסה להיכנס לגן ילדים ובדק באתר בניה את מי אפשר לדקור

תיעוד מזעזע: המחבל בחדרה מנסה להיכנס לגן ילדים, אשה חרדית ניצלה
המחבל מחפש קרבנות צילום: צילום מסך

המחבל שביצע את הפיגוע אמש (רביעי) בחדרה, הסתובב ברחובות העיר קודם למסע הדקירות וניסה להיכנס לגן ילדים. בתיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות ממצלמות האבטחה, נראה המחבל מחפש קורבנות, אשה צעירה עם תינוק בעגלה עברה בסמוך אליו, אך המחבל לא פגע בה.

המחבל מחפש קרבנות צילום: מצלמות אבטחה

בהתחלה ניסה המחבל להיכנס לגן ילדים שהיה סגור, כשלא הצליח הוא המשיך לחפש אחר עוברי אורח, ושם לב לעוד אישה עם תינוק בעגלה שעברה סמוך אליו, הוא בחר לדלג עליה.

שמונה בני אדם נפצעו בפיגוע הדקירה שהתרחש אתמול במספר זירות שונות בחדרה, בהם אחד במצב אנוש. מאבטח עיריית חדרה נטרל את המחבל אחמד ג’בארין, תושב אום אל פאחם.

עדי נטף, המאבטח שנטרל את המחבל, סיפר לתקשורת: "הגעתי לרחוב גיתית, איפה שהילד שלי נמצא בגן. כולם היו בהיסטריה. הגעתי למקום האירוע, כמובן שכולם היו בבכי, נאמר לי שיש עוד מחבל. יצאתי החוצה עם בעל המסעדה שלידי, עשינו סקירה קטנה וגיבינו אחד את השני. תוך כדי שאנחנו שומרים על עירנות, שמעתי את המשטרה והאינסטינקט שלי היה לרוץ לשם".

נטף הוסיף: “לא שלפתי את האקדח שלי כדי שלא יחשבו שאני המחבל. צעקתי לו לשכב כמה פעמים, איש המילואים של הקפה לידי ירה שני כדורים לאוויר והוא עדיין לא הגיב, אז הבנתי שזה או אני או הוא. יריתי בו ברגל להרתעה ואחר כך הגיעו כוחות הביטחון והמשכנו לזירה הבאה".

 

 

אום אל פאחם מחבל חדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}